English

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد؛

اقدامات زیرساختی و فکری گردشگری یزد به دلیل شیوع کرونا متوقف نشد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: اقدامات زیرساختی و فکری در حوزه گردشگری شهر یزد به دلیل شیوع کرونا متوقف نشده و این حوزه فعالیت های خود را در قالب های مختلف ازجمله تولید محتوای رسانه ای و راه اندازی اتوبوس گردشگری در یزد ادامه می دهد.

اقدامات زیرساختی و فکری گردشگری یزد به دلیل شیوع کرونا متوقف نشد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به ظرفیت های فرهنگی، مذهبی و گردشگری شهر یزد از آغاز به کار اتوبوس های گردشگری در این شهر خبر داد.
ملازینلی با اشاره به اینکه  اتوبوس های گردشگری به لحاظ ظاهری بسیار متفاوت از اتوبوس های رایج سطح شهر هستند، اظهار کرد: این اتوبوس ها با طرح هایی برگرفته از نمادها و المان های شهر یزد تزئین شده که می تواند جلوه بصری جذابی را در شهر برای شهروندان و گردشگران ایجاد کند.
وی با بیان اینکه طراحی صورت گرفته روی بدنه این اتوبوس ها بیانگر بخشی از آداب و رسوم شهر یزد است، افزود: این رویداد گردشگری صرفا ویژه ایام حضور گردشگران نیست و با محوریت ایجاد جذابیت برای شهروندان یزدی صورت گرفته است.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت سازمان حمل و‌نقل شهرداری اجرایی شده است، تاکید کرد: تا کنون سه اتوبوس آماده شده و در آینده نزدیک نیز اتوبوس های دیگری به این طرح اضافه خواهند شد.
ملازینلی تصریح کرد: اقدامات زیرساختی و فکری در حوزه گردشگری شهر یزد به دلیل شیوع کرونا متوقف نشده و این حوزه فعالیت های خود را در قالب های مختلف ازجمله تولید محتوای رسانه ای و انتشار در شبکه های اجتماعی و فعالیت هایی نظیر راه اندازی اتوبوس های گردشگری ادامه می دهد تا شهر به شرایط عادی بازگردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی