English

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد؛

تولید محتوا و جریان سازی با رویکرد محله محوری در دستور کار سازمان است

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: تولید محتوا و جریان سازی با رویکرد محله محوری در چهارچوب فرهنگ بومی جامعه نوعی تعامل با شهروندان است.

تولید محتوا و جریان سازی با رویکرد محله محوری در دستور کار سازمان است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه چشم انداز کلی این سازمان مشارکت جویی و تعامل با شهروندان است؛ گفت: تولید محتوا و جریان سازی با رویکرد محله محوری در چهارچوب فرهنگ بومی جامعه، پایه های این مهم را تشکیل می دهند.

وی در دیدار با سعید پرویزی، مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری برای هر یک از حوزه‌ها چشم اندازی طراحی کرده‌ایم که امیدواریم به موفقیت نائل شود.

وی با بیان اینکه آموزش های شهروندی و آگاهی بخشی نسبت به بهداشت و آموزش در بین جامعه اتباع خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: اقدامات این حوزه با مشارکت اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برنامه ریزی می شود تا با استفاده از این توان مشارکتی دو مجموعه عملکرد مطلوبتری حاصل شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با تاکید بر لزوم نیاز سنجی کارشناسان برای انجام اقدامات فرهنگی، آموزشی و ... در حوزه اتباع خارجی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به عموم شهروندان در خصوص قوانین موجود در حوزه اتباع و مهاجرین خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به صورت جدی به آن توجه شود.

ملازینلی با بیان اینکه تاسیس و ساخت خانه فرهنگ بین الملل می تواند به عنوان موضوعی مهم در دستور کار قرار گیرد؛ عنوان کرد: انتخاب رابطین فرهنگی و اجتماعی از بین نخبگان اتباع و مهاجرین خارجی کمک می کند تا آموزش ها تاثیرگذاری مطلوب تری داشته باشد.

در ادامه این دیدار مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد نیز گفت: تشکل های مردم نهاد زمینه ساز استمرار و تقویت آموزش شهروندی در بین اتباع و مهاجرین خارجی هستند.

سعید پرویزی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان فرهنگی، مدیریت و اصلاح چرخه پیام‌رسانی و الگوسازی برای مخاطبان در تمام زمینه‌ها از جمله فرهنگی، اجتماعی و آموزش  است؛ افزود: ایجاد خانه فرهنگ بین الملل می تواند نقش موثری در افزایش آموزش شهروندی و آگاهی بخشی در جهت کاهش معضلات فرهنگی و اجتماعی ناشی از حضور اتباع خارجی در جامعه داشته باشد.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در پایان خواستار مشارکت همه جانبه دستگاه های اجرایی در حوزه آموزش های شهروندی ویژه اتباع و مهاجرین خارجی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر