English

همزمان با دهه ولایت و امامت انجام شد:

حمایت هزار و ۱۱۷ فرزند یتیم و نیازمند توسط نیکوکاران اصفهانی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: 163 حامی اصفهانی، همزمان در دهه ولایت و امامت، حمایت هزار و 117 فرزند یتیم و نیازمند را بر عهده گرفتند.

حمایت هزار و 117 فرزند یتیم و نیازمند توسط نیکوکاران اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباسعلی زارعان با اشاره به اینکه 1353 فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد، از خانواده سادات هستند، اظهار داشت: 163 حامی نیکوکار، سرپرستی مادی و معنوی هزار و 117 فرزند یتیم و نیازمند را در دهه ولایت و امامت بر عهده گرفتند.

وی ادامه داد: حامیان فرزندان تحت حمایت اصفهانی در این ایام بالغ بر 3 میلیارد و 300 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود مساعدت کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر 77 فرزند تحت پوشش کمیته امداد در انتظار حمایت های مردم نیکوکار هستند، گفت: بی تردید در تلاش هستیم با یاری حامیان و همچنین جذب خیران بیشتر، میانگین سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین استان را افزایش دهیم.

زارعان با اشاره به اینکه حمایت از ایتام و نیازمندان نباید در امور مالی و معیشتی خلاصه شود، گفت: برای حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند در کنار سایر نیازها، باید مسائل مرتبط به امور فرهنگی و آینده تحصیلی آنها نیز در اولویت توجه باشد تا ضمن حمایت از سرمایه های اجتماعی و جلوگیری از بین نسلی شدن فقر، از ثمرات معنوی آن نیز برخوردار شوند.

قائم مقام کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه بستر الکترونیکی برای پرداخت حامیان فراهم است، تاکید کرد: کمک های مردم و خیران به طور مستقیم به حساب فرزندان معنوی آنها واریز می شود و متقاضیان مشارکت در این طرح می توانند با مراجعه به نشانی ekram.emdad.ir در این طرح ثبت نام کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه