English

قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد

۴۸ درصد حامیان ایتام کمیته امداد در اصفهان کارمندان هستند

قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت:48 درصد حامیان ایتام کمیته امداد اصفهان کارمندان هستند.

۴۸ درصد حامیان ایتام کمیته امداد در اصفهان کارمندان هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع بیان داشت: 31 هزار و ۲۰۰ کارمند اصفهانی سهمی ۴۸ درصدی از جامعه حامیان نیکوکار ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد اصفهان را  دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۳۱ هزار و ۲۰۰ کارمند شاغل در بخش دولتی و خصوصی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد، مشارکت دارند.

زارع سهم کارمندان از جامعه نیکوکاران حامی ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی را ۴۸ درصد اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار و ۱۰۰ فرزند یتیم و محسنین از کمک‌های این نیکوکاران بلندنظر بهره‌مند هستند.

وی اهتمام قشر کارمند به عمل به تعهدات اخلاقی و اجتماعی را تحسین‌برانگیز ارزیابی کرد و گفت: کارمندان اصفهانی ازنظر سطح درآمدی به اقشار پردرآمد تعلق ندارند ولی باوجوداین، فرزندان یتیم و نیازمند همشهری خود را فراموش نمی‌کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد اصفهان از مردم نیکوکار اصفهان خواست که در صورت امکان در این طرح مشارکت کنند و توضیح داد: دفاتر این نهاد در سراسر استان و همه ایام سال، پایگاه‌های ثبت‌نام حامیان در مراسمات مذهبی و ملی و تارنمای اینترنتی mohsenin.ir برای این امر خیر در دسترس همشهریان عزیز اصفهانی قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه