English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

حمایت ایرانیان خارج از کشور از ۲۰۹ یتیم نیازمند در استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ازحمایت ایرانیان خارج از کشور از 209 یتیم نیازمند در استان اصفهان خبر داد.

حمایت ایرانیان خارج از کشور  از 209 یتیم نیازمند در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور گفت: نیکوکاران ایرانی ساکن خارج از کشور با مشارکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد از ۲۰۹ یتیم و فرزند نیازمند ساکن در استان اصفهان حمایت می‌کنند.

وی بابیان اینکه اصفهانی‌ها همواره از پیشگامان کمک به همشهریان نیازمند خود هستند، گفت: حتی خروج از کشور و سکونت در خارج از ایران نیز مردم خیر این شهر و دیار را از یاد یتیمان و فرزندان نیازمند غافل نمی‌کند.

متین پور بابیان اینکه ۴۳ نفر از نیکوکاران ایرانی و غیر ایرانی ساکن خارج از کشور در جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی قرار دارند، گفت: این نیکوکاران گران‌قدر با پرداخت‌های مستمر و منظم از ۲۰۹ یتیم و فرزند نیازمند ساکن در استان اصفهان حمایت می‌کنند.

وی میزان پرداختی این حامیان نیک‌اندیش در سال ۹۷ را بیش از ۴۶۳ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: علاوه بر مبالغی که به شکل منظم توسط این خیران و با همکاری کمیته امداد اصفهان به‌حساب فرزندان معنوی آن‌ها واریزشده است؛ این نیک اندیشان بلندنظر مبالغی نیز برای کمک به تأمین جهیزیه، اطعام و افطار این نیازمندان اختصاص داده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به راه‌های در دسترس مردم برای قبول حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، یادآور شد: پایگاه اینترنتی mohsenin.ir برای سهولت و تسریع در کار نیکوکاران گران‌قدر راه‌اندازی شده است و امکان پرداخت تعهدات و همچنین پذیرش حمایت فرزندان جدید از طریق این پایگاه در بستر شبکه جهانی اینترنت فراهم‌شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه