English

مدیرکل کمیته امداد اصفهان اعلام کرد؛

برگزاری مراسم بزرگ افطاری خانوارهای ایتام کمیته امداد در اصفهان / افطاری ۵۰۰۰ نفر از ایتام اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: 5000 نفر از ایتام و خانواده‌های آن‌ها تا کنون مهمان سفره مهربانی حامیان و خیران گران‌قدر اصفهانی شدند.

برگزاری مراسم بزرگ افطاری خانوارهای ایتام کمیته امداد در اصفهان / افطاری  ۵۰۰۰ نفر از ایتام اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور در مراسم بزرگ افطاری خانوارهای ایتام که با حضور خیران و حامیان طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین برگزار شد، گفت:  تاکنون با حمایت خیران 5000نفر از ایتام و خانواده‌های آن‌ها مهمان سفره مهربانی حامیان شدند.

وی افزود: ترویج فرهنگ خیر و احسان و تشویق مردم به مشارکت در کار خیر از اهداف اصلی کمیته امداد است و اطعام نیازمندان و اکرام ایتام ازجمله امور خیری هستند که اهتمام به آن‌ها در ماه مبارک رمضان بسیار سفارش شده است.

متین پور برنامه کمیته امداد اصفهان در این ماه را بر محور تأمین ۱۰۵ هزار سبد غذایی برای نیازمندان اعلام کرد و افزود: در این زمینه امیدواریم که علاوه بر سبد کالا با همکاری مردم و خیران تعداد قابل‌توجهی از جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را مهمان سفره‌های مهربانی مردم نیکوکار استان کنیم.

وی بابیان اینکه این مراسم افطاری یکی از چندین برنامه‌ای است که در ماه مبارک رمضان برگزارشده است، گفت: ۵۰۰۰ نفر از ایتام و خانواده‌های آن‌ها تاکنون مهمان سفره مهربانی حامیان و خیران گران‌قدر اصفهانی شدند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان اعتماد و اطمینان مردم به کمیته امداد اصفهان را بزرگ‌ترین سرمایه این نهاد عنوان کرد و افزود: نیکوکاران گران‌قدر اصفهانی می‌توانند برای مشارکت در اطعام و افطاری نیازمندان به دفاتر این نهاد در سراسر استان و تارنمای Isfahan.emdad.ir مراجعه کنند و یا کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* را از تلفن همراه خود شماره‌گیری نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه