English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

حمایت باشگاه فوتبال سپاهان از ۴۰ یتیم اصفهانی در ماه مبارک رمضان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ازحمایت باشگاه فوتبال سپاهان از ۴۰ یتیم اصفهانی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

حمایت باشگاه فوتبال سپاهان از ۴۰ یتیم اصفهانی در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور گفت: باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان در آستانه ماه مبارک رمضان با پرداخت ماهیانه ۱۰ میلیون تومان، حمایت از ۴۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد اصفهان را بر عهده گرفت.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری این نهاد و باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در اسفندماه سال گذشته، خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان با پرداخت ماهیانه ۱۰ میلیون تومان حمایت ۴۰ فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد اصفهان را برعهده‌گرفته است.

وی افزود: سرانه دریافتی هر یک از این فرزندان از این محل ۲۵۰ هزار تومان در ماه است.

متین پور توجه به رسالت اجتماعی را از ویژگی‌های مثبت باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان دانست و گفت: این ورزشکاران نیکوکار در جریان سیلاب‌های اخیر نیز با کمیته امداد اصفهان همراه شدند و درآمد بلیت‌فروشی دیدار خود با تیم ذوب‌آهن را برای ارسال به مناطق سیل‌زده در اختیار این نهاد قراردادند.

وی بابیان اینکه ۱۷ هزار و ۳۳۹ فرزند یتیم و نیازمند اصفهانی از حمایت نیکوکاران و خیران در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین بهره‌مند هستند، گفت: بااین‌وجود هنوز هفت هزار و ۱۳۰ کودک نیازمند در استان اصفهان فاقد حامی هستند.

مدیر کل کمیته امداد اصفهان گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بزرگی برای کاستن از رنج‌ها و مشکلات نیازمندان و محرومان است و مردم نیکوکار استان بر اساس فرامین دینی و سنت‌های حسنه اجتماعی، در این ماه توجه ویژه‌ای به ایتام و فرزندان نیازمند دارند و امیدواریم در این ماه مبارک همه فرزندان نیازمند از حمایت حداقل یک نیکوکار بهره‌مند شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی