English

کریم زارع اعلام کرد:

حمایت کمیته امداد از ۲۲ هزار و ۸۸۵ فرزند یتیم در اصفهان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: 22 هزار۸۸۵ فرزند یتیم تحت حمایت و پوشش کمیته امداد در اصفهان هستند.

حمایت کمیته امداد از 22 هزار و ۸۸۵ فرزند یتیم در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه دستگیری از نیازمندان و رسیدگی به ایتام است، گفت: ۲۲ هزار و ۸۸۵ فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند.

وی با اشاره به طرح های اکرام ایتام و فرزندان محسنین برای حمایت از این فرزندان، خاطر نشان ساخت: ایتام و فرزندان نیازمند در این طرح از کمک های منظم و مناسبتی حامیان نیک اندیش بهره‌مند می شوند.

مشارکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی با پیامک عدد ۱ به ۳۰۰۰۳۳۳۳

زارع پیوستن به این طرح را از شیوه های گوناگون میسر دانست و خاطر نشان کرد: مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا پیامک عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ آسانترین راه هایی است که در شرایط شیوع ویروس کرونا برای مشارکت در این طرح پیشنهاد می شود.

وی ساختار طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد را مبتنی بر انتخاب فرزند توسط شخص حامی و واریز مستقیم وجوه پرداختی حامیان به حساب فرزندان معرفی کرد و گفت: در حال حاضر ۱۸ هزار و ۸۸۵ تن از مجموع ۲۲ هزار و ۸۸۵ فرزند تحت حمایت کمیته امداد در این طرح دارای حامی هستند و ۳۰۰۰ فرزند نیز کماکان حامی ندارند.

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه ۷۶ هزار و ۳۴۶ اصفهانی نیکوکار در حال حاضر در این طرح مشارکت دارند، گفت: کمک های کوچک و بزرگ این نیکوکاران گره گشای زندگی ایتام و فرزندان نیازمند است و تاثیر بسزایی در رفع مشکلات آنها دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه