English

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خبر داد:

اهدای فیش حج تمتع یک بانوی نیک اندیش اصفهانی به ایتام کمیته امداد

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: یک بانوی نیک اندیش اصفهانی فیش ثبت نام حج تمتع خود را برای کمک به ایتام تحت حمایت کمیته امداد اصفهان اهدا کرد.

اهدای فیش حج تمتع یک بانوی نیک اندیش اصفهانی به ایتام  کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با اشاره به اهدای فیش حج تمتع یک بانوی نیک اندیش اصفهانی به ایتام بیان کرد: در حال حاضر ۲۲ هزار و ۸۸۵ فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش این نهاد هستند و از عوائد چنین کمک هایی بهره مند خواهند شد.

 وی افزود: این مادر سالخورده نیکوکار که در سال ۸۶ برای شرکت در مراسم حج تمتع ثبت نام کرده است در حالی که در سال آینده امکان تشرف به خانه خدا برای ایشان فراهم می‌شد، رنج انتظار ۱۳ ساله را با شیرینی لبخند ایتام معاوضه کرد و عوائد حاصل از واگذاری این سهمیه گرانسنگ را به این فرزندان نیازمند اختصاص داد.

زارع طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین را یکی از ساز و کارهای موثر کمیته امداد برای حمایت از این نیازمندان معرفی کرد و گفت: هر ساله در ماه مبارک رمضان پایگاه های ثبت نام حامیان این طرح در اقصی نقاط استان و اماکن فرهنگی و مذهبی برپا می شد که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا این امکان در حال حاضر وجود نخواهد داشت و حامی یابی برای این فرزندان یتیم و نیازمند از روشهای غیرحضوری دنبال می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ادامه داد: همشهریان گرانقدر و نیکوکاران خیر اندیش می توانند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir  و یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

زارع همچنین با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی توسط کمیته امداد استان اصفهان در ماه مبارک رمضان یادآور شد: همشهریان گرانقدر برای همدلی با نیازمندان و کمک مومنانه به آنها در این طرح می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد از طریق کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* ، شماره ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir ، شماره حساب «۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲» و شماره کارت «۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹» نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه