English

تخفیف ۳۰ میلیاردی بیمارستان موقوفه گودرز یزد به بیماران کم بضاعت

بیمارستان موقوفه گدرز یزد با قدمتی 80 ساله به منظور اجرای نیت واقف خیراندیش بیمارستان، به بیماران نیازمند خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کرد.

تخفیف 30 میلیاردی بیمارستان موقوفه گودرز  یزد به بیماران کم بضاعت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مرضیه فیصل رئیس بیمارستان موقوفه گودرز یزد گفت: این بیمارستان در سال 99 تا کنون، بیش از 30 میلیارد ریال خدمات بهداشتی و درمان با تعرفه خیریه به منظور اجرای نیت واقف خیر اندیش بیمارستان، به بیماران نیازمند ارائه کرد.

مرضیه فیصل با بیان اینکه بسیاری از خدمات بهداشتی و درمانی این بیمارستان مشمول تخفیفات درمانی می‌شود، افزود: البته خدمات بخش‌های ویژه نوزادان (NICU)، مراقبت‌های ویژه سی سی یو (CCU)، داخلی، دیالیز و جراحی با تعرفه خیریه ویژه‌ای برای بیماران کم بضاعت و بی بضاعت در نظر گرفته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کادر درمانی استان یزد برای عبور از دوران پیک چهارم کرونا، سنگ تمام گذاشتند، گفت: بیمارستان موقوفه گودرز نیز پا به پای دیگر بیمارستان‌های استان در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا و بستری بیماران مبتلا به آن، به میدان آمد.

رئیس بیمارستان موقوفه گودرز یزد افزود:  با توجه به اینکه 2 بخش آی سی یو در این بیمارستان وجود دارد، یکی از این بخش‌ها که دارای اتاق‌های ایزوله با فشار منفی و تجهیزات و استاندارد‌های لازم است  به بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شد.

فیصل با اشاره به رعایت دستور العمل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، گفت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان یزد 1167 فرد مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان گودرز بستری شدند

وی افزود : در این مدت به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا علاوه بر اینکه در برهه‌ای از زمان ملاقاتی از بیماران ، محدود و در دوران اوج آن ممنوع شد، تمامی عمل‌های جراحی غیر ضروری نیز به تعویق افتاد.

رئیس بیمارستان موقوفه گودرز یزد گفت: همچنین آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا از سوی کارشناسان بهداشت محیط و سوپر وایزر بخش عفونی در اختیار کادر درمان و بیماران قرار گرفت.

فیصل افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان یزد، بخش‌های مختلف بیمارستان نیز به صورت مستمر در سه شیفت کاری، ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

بیمارستان موقوفه گودرز، با قدمتی ۸۰ ساله، بیمارستانی ۲۲۰ تخت خوابه است که در مجموع بیش از ۱۲۰ پزشک عمومی متخصص و فوق تخصص در آن فعالیت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه