English

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد:

اجرای طرح «حامیان سلامت» هلال احمر در حوزه های انتخاباتی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد، از برگزاری طرح «حامیان سلامت» با حضور اعضا جوانان و داوطلبان همزمان با برگزاری انتخابات در 28 خرداد ماه سال جاری در استان خبر داد.

اجرای طرح «حامیان سلامت» هلال احمر در حوزه های انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: طرح «حامیان سلامت» با مشارکت داوطلبانه اعضای داوطلب و جوان جمعیت هلال احمر، در حوزه های انتخاباتی صندوق های اخذ رای استان یزد همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد هدف از اجرای این طرح را تامین سلامت و زندگی انسان ها و انسجام بخشی و اجرایی سازی رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد، و افزود: پیرو جلسه وزارت کشور که با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و مسولان و مقامات کشوری و لشکری  برگزار شد، حضور حامیان سلامت، جهت نظارت و اجرای پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای و همچنین ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری بر مبنای حمایت بهداشتی از رای دهندگان در نظر گرفته شد.

میرحسینی گفت: در صورت بر پایی صندوق های رای برای بیماران مبتلا به کرونا اعضای داوطلب، جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر، در شعبه های ویژه رای گیری این بیماران نیز حضور خواهند داشت.

این مقام مسئول در ادامه گفت: در طرح «حامیان سلامت» در هر شعبه اخذ رأی حداقل دو نفر از جوانان عضو جمعیت هلال‌احمر حضور دارند، با توجه به وجود حدود 1919 شعبه اخذ رای در استان یزد ، بیش از 3800 جوان عضو جمعیت هلال‌احمراستان در این طرح حضور فعال خواهند داشت.

وی به عدم دخالت اعضای جمعیت هلال احمر در فرآیند انتخابات تاکید کرد، و افزود: هیچ یک از حامیان سلامت حق کمک به تعرفه نویسی و ممهور کردن شناسنامه رای دهندگان و یا فعالیت تبلیغاتی برای نامزدهای انتخاباتی را ندارند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در خصوص وظایف مجریان طرح حامیان سلامت گفت: اعضای جمعیت هلال احمر در ضد عفونی کردن شعب اخذ رای، تذکر شفاهی، جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضد عفونی کردن دست رای دهندگان و در صورت نیاز استان ها با در اختیار گذاشتن امکانات غربالگری از سوی دانشگاه علوم پزشکی تب سنجی نیز انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی