English

ایمنی بوستان‌ها و اماکن عمومی منطقه ۲ شهر قم افزایش یافت

مدیر منطقه دو شهرداری قم از افزایش ایمنی بوستان‌ها و اماکن عمومی منطقه ۲ شهر قم خبرداد.

ایمنی بوستان‌ها و اماکن عمومی منطقه ۲ شهر قم افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج قم، رضا رحیمی با اشاره به اقدامات حوزه خدمات‌شهری، مدیریت ایمنی و بحران در حوزه پدافند غیرعامل در سال‌های گذشته در سطح منطقه اظهار داشت: احداث دو سوله بحران در منطقه و جمع‌آوری تجهیزاتی که سبب ناامنی محیط شهری می‌شود ازجمله اقدامات در این زمینه بوده است.

وی با بیان اینکه پروژه مهم و بزرگ ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر سبب افزایش ایمنی و کاهش خطرات در بوستان‌های شهری شده است، ابراز کرد: ایمن‌سازی محیط‌های عمومی در اولویت قرار گرفت و تمام بوستان‌های سطح منطقه ایمن شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با تأکید بر اینکه افزایش ایمنی معابر نیز به‌خوبی در سال‌های گذشته پیگیری و انجام‌شده است، تصریح کرد: کاهش تصادفات و کاهش حجم و تعداد پرونده‌های مطروحه در دادگاه گویای همین موضوع است.

وی با اشاره به وجود مسئول HSE در منطقه عنوان کرد: ایجاد مسیرهای ایمن و استاندارد برای تردد شهروندان، جمع‌آوری اطلاعات خانوار سطح منطقه برای مدیریت در زمان بحران، پیگیری و هماهنگی با سایر سازمان‌ها برای استفاده امکانات در زمان بحران‌ها هم در این راستا انجام‌شده است.

رحیمی ایمن‌سازی اماکن عمومی و صدور اخطار و ابلاغ به مکان‌های ناایمن را مورد توجه قرارداد و افزود: مساجد، حسینیه‌ها، مهدکودک‌ها، پاساژها و… نیز در این زمینه موردنظر بوده و ساماندهی این مکان‌ها صورت گرفته و اعلام‌شده که برای بررسی ایمنی ساختمان به سازمان آتش‌نشانی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه نگاه مردم به مسئله ایمنی تغییر کرده و همکاری خوبی با شهرداری در این زمینه دارند و این مهم در صدور مجوزهای شهرسازی هم رعایت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه