English

مدیر منطقه دو شهرداری قم:

شهرداری قم برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی منطقه ۲ تلاش می‌کند

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: شهرداری قم برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی منطقه ۲ تلاش می‌کند.

شهرداری قم برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی منطقه ۲ تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج قم، رضا رحیمی برنامه محوری و هدفمندشدن پروژه‌ها در اقدامات شهرداری را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: در برش‌های برنامه‌های پنج‌ساله شهرداری قم، افزایش سرانه‌ها و رفع نیازهای مردم مطابق با توسعه خدمات در دستور کار قرار دارد و امروز اقدامات مؤثری در زمینه ایجاد رفاه عمومی در شهر قم و منطقه دو شهری انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه بهبود حمل‌ونقل و ترافیک شهری از شاخصترین اقدامات در سال‌های گذشته بوده است ابراز کرد: در این زمینه اقدامات مؤثری در شهر و منطقه دو انجام‌شده است و هرچند اجرای پروژههای عمرانی در سالهای اخیر معضلات ترافیکی مقطعی داشته، اما پس از اتمام شاهد روانی ترافیک و تسهیل تردد مردم هستیم.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به وجود حدود ۱۲۰ هکتار فرسوده در سطح منطقه تصریح کرد: اصلی‌ترین مشکل منطقه در این زمینه ریزدانگی و ایمنی منازل است که باید به‌روزرسانی شود.

وی ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی که شامل ۲۵۰ هکتار و حدود ۲۱ درصد مساحت منطقه بوده را موردتوجه قرار داد و عنوان کرد: ساماندهی این سکونتگاه‌ها در دستور کار شهرداری قرار دارد؛ ۱۲۰ واحد مسکونی در منطقه زیر دکلهای برق قرار دارد که رفع مشکل ساکنین این محدوده نیازمند عزم استانی است که اخیراً با پیگیری‌های انجام‌گرفته، مقررشده قطعاتی زمین در پردیسان مهیا شده و انتقال واحدهای مسکونی صورت گیرد.

رحیمی با تأکید بر نقش دفاتر تسهیلگری در سطح منطقه یادآور شد: ایجاد این دفاتر یکی از اقدامات خوب در منطقه بوده که ارتباط با مردم را بهبود بخشیده است و طبق برنامهریزی این دفاتر، هم مشارکت مردم بالا رفته و اطلاع‌رسانی خوبی از فعالیتها و اقدامات منطقه صورت گرفته و هم نیازها به‌خوبی شناسایی و در دستور کار قرار گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه