English

پارک‌سوار شمالی قم به سامانه‌های هوشمند مدیریت متصل شد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از اتصال پارک‌سوار شمالی قم به سامانه‌های هوشمند مدیریت خبرداد.

 پارک‌سوار شمالی قم به سامانه‌های هوشمند مدیریت متصل شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، رضا پوریافر با اشاره به تغییر سیاست‌های شهرداری در ساماندهی پایانه‌های فعلی اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در اختصاص زمین برای ساخت پایانه جنوبی و شمالی ایجادشده، ساماندهی پایانه‌های موجود در دستور کار قرارگرفته است.

وی تغییر سیاست شهرداری برای ساماندهی پایانه‌های فعلی را اقدامی استراتژیک خواند و تأکید کرد: ایجاد و ساماندهی پایانه‌های متمرکز و غیرمتمرکز می‌تواند علاوه بر تأمین نیاز شهر در ساماندهی مسافران و دسترسی سریع شهروندان، نقش مهم و تأثیرگذاری ایفا کند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ساماندهی پارک‌سوار شمالی را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: پارک‌سوارها به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم حمل‌ونقلی در کنترل ورود خودروهای عمومی و شخصی در هسته مرکزی شهر موردتوجه بوده و پارک‌سوار شمالی با توجه به محل استقرار آن، از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی هوشمند سازی پارک‌سوار شمالی را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: پارک‌سوار شمالی نیز مانند سایر پایانه‌ها به سامانه تحت وب مدیریت درآمد پایانه‌ها متصل شده و تمام قراردادهای پارک‌سوار با تاریخ آغاز و پایان قرارداد در این سامانه ثبت می‌شود.

پوریافر ادامه داد: همچنین لینک ارتباطاتی پارک‌سوار با پایانه مرکزی به‌منظور ثبت اطلاعات سفر به‌صورت آنلاین اجرایی شده و دوربین‌های نظارت تصویری نیز در تمام پارک‌سوار مانند سایر پایانه‌ها نصب می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه