English

در راستای مقابله با شرایط بحرانی کرونا در هرمزگان؛

درخواست تعطیلی کامل یک هفته ای هرمزگان

استاندار هرمزگان با اشاره به شرایط بحرانی کرونا در این استان، گفت: درخواست تعطیلی کامل یک هفته ای هرمزگان در جلسه امروز به ستاد ملی ارائه شد.

درخواست تعطیلی کامل یک هفته ای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان پیش از ظهر امروز  (۲۶ تیرماه) در حاشیه برگزاری ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان، با بیان اینکه جریمه یک میلیون تومانی ترددهای داخل شهر در ستاد استانی به تصویب رسید، افزود: با توجه به شرایط بحرانی هرمزگان در شیوع کرونا، درخواست تعطیلی کامل یک هفته ای هرمزگان در جلسه امروز به ستاد ملی ارائه شد.

وی با بیان اینکه تمامی فرمانداری های استان هرمزگان و دستگاه های مرتبط در آماده باش کامل به سر می برند، تصریح کرد: رسانه ها باید در این راه به مدد و کمک ستاد مدیریت بیماری کرونا هرمزگان بیایند و موج جدید آگاهی بخشی به مردم را در جهت رعایت پروتکل‌ها ایجاد کنند.

همتی با اشاره به اینکه طرح قرنطینه خانگی و شهید سلیمانی نیازمند نظارت بیشتر است، اظهار کرد: مجبور هستیم محدودیت ها و پروتکل‌ها در شرایط قرمز به دلیل عدم رعایت صنوف اعمال شود.

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه صداوسیما بسیار جدی تر هشدار لازم را به مردم دهد، خاطرنشان کرد: وضعیت هرمزگان نیازمند کار فوق‌العاده است زیرا رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت ها و ضوابط رنگ‌بندی در هرمزگان از امروز اعمال می‌شود، بیان کرد: ورود و خروج خودروها از فردا به درون شهرها و استان‌های مجاور ممنوع می شود.

همتی در پایان با بیان اینکه امور تولید و برنامه های عمرانی به قوت خود باقی است با نظارت اداره کار فعال باشند، عنوان کرد: نماز عید قربان براساس پروتکل جدید اعلامی و رنگ بندی مانند نماز جمعه برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه