English

بستری شدن بیماران کرونایی بندرعباس در راهرو بیمارستان

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از بستری شدن بیماران کرونایی بندرعباس در راهروهای بیمارستان شهید محمدی بندرعباس خبر داد.

بستری شدن بیماران کرونایی بندرعباس در راهرو بیمارستان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «مهدی حسنی آزاد» معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در توضیحات تصویر انتشاری در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: «امروز جمعه هیجدهم تیرماه دیگر تو اتاق‌ها جا نداشتیم، بیماران تو راهرو بستری هستند. #مظلوم هرمزگان»

پست

این در حالی است که سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته در سی‌وششمین آئین پویش ره سلامت در آذربایجان غربی ضمن گلایه از سیاه‌نمایی برخی رسانه‌ عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 500 تا 600 تخت خالی در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان وجود دارد.

وی افزود: میزان بیماران سیستان و بلوچستان، یک‌چهارم پیکی است که ما در استان هرمزگان طی می‌کنیم و کردیم.

شایان ذکر است؛ فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر در رد ادعای وزیر بهداشت که پیش تر نیز عنوان کرده بود که تعداد 300 تا 400 تخت خالی در این استان وجود دارد، نوشت: ( آقای نمکی خبرنگاران استان ٣٠٠  تخت خالی شما را هم دیدند. تخت‌های بدون  اکسیژن و ...، آن کسی که به شما  اطلاعات غلط می دهد، باعث شده حتی  کادر مظلوم درمان از بیان حقایق و کمبودها بهراسند! لفاظی و  لج‌بازی با  مردم را بس کنید! به داد مردم برسید!).

دکتر قاسم جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت در سفر به هرمزگان در تاریخ چهارم تیرماه در بازدید از بیمارستان‌های خلیج فارس و شهید محمدی بندرعباس و پیامبر اعظم (ص) قشم عنوان کرد: خوشبختانه پیک بیماری کرونا در هرمزگان رو به افول و تعداد تخت‌های خالی به‌اندازه کافی و بیش از نیاز فعلی است، خوشبختانه اشباعی که تصور می‌شد وجود داشته باشد، وجود ندارد و ارائه خدمات درمانی به نحو مطلوب به بیماران در حال انجام است.

گفتنی است، بنابراعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، درحال حاضر ۸۰۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان تحت مراقبت‌اند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۹۸ نفر رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه