English

امام جمعه کرمانشاه:

مسئولان هرچه زودتر به مشکلات آب و برق بنگاه‌های اقتصادی کرمانشاه رسیدگی کنند

آیت‌الله مصطفی علما در دیدار هیئت مدیره خانه صنعت، معدن استان کرمانشاه گفت: این اقتصاد است که کشور را سرپا نگه داشته و باعث توانمندی کشور در زمینه های مختلف شده است.

مسئولان هرچه زودتر به مشکلات آب و برق بنگاه‌های اقتصادی کرمانشاه رسیدگی کنند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مشکلات قطعی برق و خسارت هنگفت به بنگاه های اقتصادی، کسبه و بازار از مسئولان خواست رفع مشکلات آب و برق استان را با جدیت تمام پیگیری کنند.

آیت‌الله مصطفی علما در دیدار هیات مدیره خانه صنعت، معدن استان کرمانشاه به مناسبت روز صنعت در دفتر امام جمعه، افزود: این اقتصاد است که کشور را سرپا نگه داشته و باعث توانمندی کشور در زمینه های مختلف شده است.

وی اظهار داشت: پیامبر اعظم (ص) با دارایی و ثروت حضرت خدیجه توانست رسالت خود را گسترش دهد و می فرماید فقر باعث کفر می شود، به همین خاطراست حل مشکلات اقتصادی باید در اولویت قرار گیرد.

آیت الله علما در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی و تولیدی ها، گفت: همه به وجود این مشکلات اذعان دارند و می فهمند و برای رفع آن مسئولان باید همت و تدابیر جدی در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مشکلات قطعی برق واحدهای تولیدی استان از کارآفرینان و صنعت گران و تولیدکنندگان خواست نسبت به حل مشکلات خود امیدوار باشند و دلسرد نشوند چرا که اکنون همه کشور های جهان دچار مشکلات اقتصادی هستند.

او در ادامه با بیان پتانسیل و ظرفیت های خوب استان در زمینه کشاورزی و صنایع دستی گفت: هر استان شرایط و موقعیت خاصی برای توسعه دارد و باید به آن توجه کنیم.

آیت الله علما در بخش دیگر از صحبت های خود همچنین افزود: همیشه  از مسئولان استان خواستم به ظرفیت ها و پتانسیل استان توجه کنند و مسائل اداری سرراه تولیدکنندگان و کارآفرینان را بر دارند.

وی در ادامه به مشکلات فراوان سر راه واحدهای تولیدی و صنعتی استان از آنان خواست به فکر کارگران و زن بچه هایی آنان باشند زیرا با یک روز تعطیلی معیشت آنان دچار مشکل فراوان می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی