English

عطاءالله معروفخانی مطرح کرد؛

کمبود انرژی مهم ترین مانع تولید/ راه حل جبران کمبود انرژی قطع برق و گاز صنایع هرمزگان نیست

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه راه حل جبران کمبود انرژی قطع برق و گاز صنایع استان نیست، گفت: کمبود انرژی مهمترین مانع تولید است، خواستار حمایت دولت از صنعت و رفع موانع تولید هستیم.

کمبود انرژی مهم ترین مانع تولید/  راه حل جبران کمبود انرژی قطع برق و گاز صنایع هرمزگان نیست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عطاءالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: راه حل جبران کمبود انرژی، پاک کردن صورت مساله و قطع برق و گاز صنایع نیست بلکه این اخلال در تامین انرژی، کاهش تولید در یک زنجیره را در پی دارد.

 وی با ابراز تاسف از قطعی برق در روزهای اخیر مهم‌ترین مانع تولید را کمبود انرژی دانست و افزود: در فصل گرم با کمبود انرژی برق و در فصل سرد با کمبود گاز مواجه هستیم. 

وی تاکید کرد: ضرر و زیان کاهش تولید در صنایع مادری چون فولاد دامن بسیاری از صنایع پایین دستی را خواهد گرفت و مشکلات جدیدی را برای کشور ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اظهارداشت: اقتدار و آبروی کشور در خودکفایی است و باید نیازهای مهم کشور را خودمان تولید و تامین کنیم، این در حالیست که کمبود انرژی مانعی بر سر راه تامین نیازهای مهم کشور است.

معروفخانی خواستار حمایت دولت از صنعت و رفع موانع تولید شد و ابراز امیدواری کرد: در آینده با برنامه ریزی و اقدام‌های صحیح این مانع اصلی تولید از سر راه صنایع برداشته شود.

گفتنی است؛ روز گذشته وزارت نیرو با استناد به مصوبه شورای عالی امنیت ملی، به شرکت‌های برق منطقه‌ای و همچنین شرکت‌های توزیع نیروی برق مأموریت داد تا فعالیت برق مشترکان فولادی و سیمانی را متوقف کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه