English

به مناسبت هفته محیط زیست؛

تقدیر از عملکرد فولاد هرمزگان در حوزه محیط زیست

در دیدار مدیرعامل فولاد هرمزگان با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن هفته محیط زیست، از فعالیت های این شرکت تقدیر و بر حمایت همه جانبه از تولید تاکید شد.

تقدیر از عملکرد فولاد هرمزگان در حوزه محیط زیست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عطااله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در دیدار  با مدیرکل حفاظت محیط زیست  استان هرمزگان، با اشاره به نقش حیاتی سازمان حفاظت محیط زیست در ایجاد یک محیط سالم برای آحاد جامعه گفت : ماموریت سازمان حفاظت محیط زیست تمامی حوزه های جامعه را شامل می شود و این سازمان به نوعی از کل جامعه محافظت می کند.

معروفخانی بر نقش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی این سازمان  در جامعه تاکید کرد و گفت : محیط زیست و جامعه پیرامونی ما باید حفظ شود و تلاش کنیم این نعمتهای الهی برای آیندگان بماند .

وی با اشاره به ارتباطات بسیار نزدیک این سازمان با شرکتهای صنعتی و تولیدی استان گفت: سازمان محیط زیست یک نهاد نظارتی است و دغدغه های این سازمان در حوزه حفظ محیط زیست باید مرتفع شود .

وی ضمن تقدیر و تشکر از  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان گفت : فصل جدیدی از ارتباطات دو جانبه آغاز می شود و ما پروژه های مشترکی را با این سازمان در استان شروع خواهیم کرد و این امر در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد هرمزگان صورت خواهد گرفت که انشاءلله به اطلاع عموم مردم شریف استان هرمزگان خواهد رسید .

در ادامه این دیدار حبیب مسیحی تازیانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان از همکاری شرکت فولاد هرمزگان با این سازمان تقدیر کرد و گفت: شرکت فولاد هرمزگان همکاری بسیار نزدیکی با این سازمان دارد و ما تمام تلاش مان را برای حمایت از تولید انجام خواهیم داد و بر این اصل اعتقاد داریم که موانع را از سر راه تولید برداریم .

وی با اشاره به فعالیت های مسئولیت اجتماعی فولاد هرمزگان در استان گفت : فعالیت های این شرکت زبان زد خاص و عام است و این شرکت عملکرد قابل قبولی را در تمام حوزه ها از خود به جا گذاشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه