English

عزت اله ضربی:

۲۲۰ قلم تجهیزات پزشکی در بانک امانات هلال احمر اردبیل وجود دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 220 قلم تجهیزات پزشکی در بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان اردبیل وجود دارد.

220 قلم تجهیزات پزشکی در بانک امانات هلال احمر اردبیل وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مراسم افتتاحیه بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل گفت: این اقلام توسط خیرین، مردم نوع دوست استان و جمعیت مرکز به جمعیت هلال احمر استان اهدا شده است.

وی با بیان اینکه این اقلام جزو اقلام ضروری و کمک های اولیه است، تصریح کرد: ارزش ریالی این تجهیزات 8 میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه به دنبال افزایش تعداد این اقلام در بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان اردبیل هستیم، افزود: از مردم نیک اندیش استان درخواست داریم که هر نوع تجهیزات پزشکی بلااستفاده خود را به صورت امانت به جمعیت هلال احمر در مرکز و شهرستان های تابعه بسپارند تا آن ها را به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار دهیم.

ضربی با بیان اینکه ویلچر، کپسول اکسیژن، اکسیژن ساز، فتوتراپی نوزاد، عصا، تخت بیمار و غیره از جمله تجهیزات موجود در بانک امانات هستند، ادامه داد: برای کمک به بیماران نیازمند استان اعتبار قابل توجهی در سال جاری برای هلال احمر استان در نظر گرفته شده است تا بتوانیم بخشی از هزینه های درمانی بیماران نیازمند را که تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های درمانی ندارند مساعدت کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه