English

عزت اله ضربی:

مانور زلزله فرضی با حضور نیروهای عملیاتی در نمین برگزار شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری مانور زلزله فرضی با قدرت ۵.۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در شهرستان نمین خبر داد.

مانور زلزله فرضی با حضور نیروهای عملیاتی در نمین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این مانور فرضی در شهرستان نمین و با حضور تیم های اردبیل و نیر به عنوان شهرستان های معین و با حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۹۰ نفر از نیروهای عملیاتی در این مانور حضور داشتند، تصریح کرد: این تیم ها در قالب تیم های ارزیاب، پشتیبان، درمان اضطراری، بانوان در قالب تیم توانا و اعضای شورای معاونین بودند تا میزان آمادگی خود را بسنجند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این مانور ۶۰ دستگاه چادر امدادی برای ۶۰ خانوار (۳۰۰ نفر) به کار گرفته شده ادامه داد؛ تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر با بکارگیری ۲۰ دستگاه خودروی عملیاتی امدادرسانی کردند.

ضربی با بیان اینکه به بهانه این مانور برای ۷ شهرستان دیگر استان آماده باش اعلام کرده ایم تا در صورت نیاز به محل حادثه اعزام بشوند، تصریح کرد: این مانور برای شناسایی نقاط ضعف و رفع آن ها و تقویت نقاط قوت است.

فرماندار شهرستان نمین هم گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر در کمترین زمان در محل مانور حاضر شده و نسبت به برپایی و تجهیز چادرها اقدام کردند.

عاطف ناصری اظهار کرد: این سرعت عمل نشان از آمادگی بالای جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی در حوادث احتمالی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه