English

عزت اله ضربی خبر داد:

تزریق واکسن کرونا برای مدافعان سلامت هلال احمر اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از واکسیناسیون کووید ۱۹ پرسنل معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی این جمعیت در استان خبر داد.

تزریق واکسن کرونا برای مدافعان سلامت هلال احمر اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از واکسیناسیون کووید ۱۹ پرسنل معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی این جمعیت خبر داد و گفت: همزمان با واکسیناسیون کووید ۱۹ مدافعان سلامت، کارکنان و کادر معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان دور اول واکسیناسیون کووید ۱۹ را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه مدافعان سلامت از همان زمان شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه و مقابله با این ویروس منحوس بوده اند، اظهار کرد: واکسیناسیون این افراد در حقیقت تقویت زحمت‌کشان خط مقدم مبارزه با اپیدمی کرونا است و ما تلاش کردیم در اولین فرصت مدافعان سلامت شاغل در معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اردبیل را در برابر این ویروس پیچیده واکسیناسیون کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه همه ما مدیون ایثارگری‌ها و فداکاری های مدافعان سلامت هستیم، تصریح کرد: باید شرایط لازم و کافی را برای تندرستی این ایثارگران جبهه مبارزه با کرونا را فراهم کنیم.

ضربی ادامه داد: تلاش ما بر این است که قطره ای از اقیانوس فداکاری های مدافعان سلامت را جبران کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه