English

عزت‌اله ضربی خبر داد:

امدادرسانی به بیش از ۳ هزار و ۳۵۰ نفر حادثه دیده در استان اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 3 هزار و 364 نفر حادثه دیده طی سال 1399 در سطح استان خبر داد.

امدادرسانی به بیش از 3 هزار و 350 نفر حادثه دیده در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در سال 99 نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به 417 مورد حادثه اعزام شده اند.

وی افزود: 260 مورد از این حوادث جاده ای ، 42 مورد برف و کولاک، 32 مورد کوهستان، 27 مورد سیل و آبگرفتگی، 20 مورد خدمات حضوری، 17 مورد شهری، 5 مورد دریایی- ساحلی، 4 مورد صنعتی و کارگاهی، 3 مورد آتش سوزی جنگل و مرتع، 3 مورد ریزش آوار، یک مورد خدمات حضوری، یک مورد زلزله، یک مورد طوفان و یک مورد هوایی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: هزار و 506 نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی، 928 نفر در جاده ای، 761 نفر در برف و کولاک، 83 نفر در کوهستان، 38 نفر در شهری، 27 نفر در خدمات حضوری، 8 نفر در ریزش آوار، 6 نفر در صنعتی و کارگاهی، 6 نفر در دریایی – ساحلی و یک نفر در حادثه هوایی حادثه دیده بودند.

ضربی ادامه داد:  هزار و 326 نفر درحوادث سیل و آبگرفتگی، 656 نفر در برف و کولاک، 77 نفر در تصادفات جاده ای، 25 نفر در کوهستان، 7 نفر در شهری و 3 نفر به صورت خدمات حضوری خدمات امدادی دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه در این حوادث مجموعا 668 نفر مصدوم وجود داشت، تصریح کرد: 157 نفر از مصدومین توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال داده شده و 15 نفر درمان سرپایی شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه برای امدادرسانی به این حادثه دیدگان 572 تیم/روز به محل حوادث اعزام شده اند، اضافه کرد: در این حوادث 2 هزار و 189 نفر/روز نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر با بکارگیری 723 دستگاه/ روز خودروی امدادی به یاری حادثه دیدگان شتافته اند.

ضربی با اشاره به اینکه در سال 99 نجاتگران جمعیت هلال احمر استان 104 نفر از حادثه دیدگان را اسکان اضطراری داده اند اضافه کرد، 79 بسته غذایی نیز در بین این افراد توزیع شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه