English

عزت اله ضربی خبر داد:

امدادرسانی به ۴۹۲ نفر گرفتار برف و کولاک در استان اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: عوامل این جمعیت در 24 ساعت گذشته به 492 نفر از در راه ماندگان بر اثر بارش شدید برف و کولاک امدادرسانی کرده اند.

امدادرسانی به 492 نفر گرفتار برف و کولاک در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تعداد 20 نفر از در راه ماندگان توسط قرمز و سفید پوشان خستگی ناپذیر این جمعیت در پایگاه های امداد و نجات بین شهری اسکان داده شده اند.

وی با بیان اینکه کلیه نیروهای جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل به سر می برند، افزود: در 24 ساعته گذشته نجاتگران در محورهای نیر- صائین، سرعین - اردبیل، خلخال - اسالم، کوثر - سرچم، مشگین شهر- اردبیل، مشگین شهر - پارس آباد، نمین - آستارا و اردبیل -  خلخال (بودالالو) به یاری هموطنان گرفتار در برف و کولاک شتافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 12 تیم عملیاتی متشکل از 42 نفر نجاتگر و پرسنل  طی 8 عملیات امدادی و با بکارگیری 16 دستگاه خودروی امدادی به این افراد امدادرسانی کرده اند. ‌

ضربی با بیان اینکه تعداد 41 بسته غذایی 24 ساعته نیز در بین حادثه دیدگان توزیع شده است، ادامه داد: هموطنان عزیز از ترددهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت تردد حتما وسایل و تجهیزات زمستانی با خود همراه داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه