English

عزت‌الله ضربی:

حادثه رانندگی در اردبیل یک کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با وانت نیسان در جاده اردبیل - سرچم موجب کشته و زخمی شدن ۷ نفر شد.

حادثه رانندگی در اردبیل یک کشته و 6 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت‌الله ضربی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت:  پیرو گزارش دریافتی ساعت 6:58 صبح امروز 18 اسفند از اورژانس مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس اسکانیا و یک دستگاه خودروی وانت نیسان در کیلومتر 27 جاده کوثر _ سرچم سه راهی میکائیل آباد سریعا یک تیم عملیاتی متشکل از 4 نفر نجاتگر با یک دستگاه  آمبولانس و خودروی ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه 6 نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشت که فرد فوتی توسط نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر رهاسازی شده و در محل حادثه تحویل عوامل شهرداری شده و مصدومین حادثه توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به دنبال تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با خودروی وانت نیسان در جاده سرچم، نرسیده به تونل اول، بالاتر از سه راهی جدید خلخال، متاسفانه راننده نیسان در دم جان باخته و 6 نفر از مسافرین اتوبوس دچار مصدومیت شدند. 5 نفر از مصدومین بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، بلافاصله توسط پرسنل اورژانس 115 کوثر به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال اعزام شده و برای یک نفر که دچار جراحات جزئی شده بود درمان بصورت سرپایی انجام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه