English

بهزاد نواختی مقدم خبر داد:

امدادرسانی به ۲۱۰ نفر حادثه دیده در استان اردبیل

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: عوامل جمعیت هلال احمر استان طی بهمن ماه امسال به 210 نفر حادثه دیده در حوادث مختلف امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به 210 نفر حادثه دیده در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهزاد نواختی مقدم ، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در این مدت  نفر 134 در برف و کولاک، 53 نفر در حوادث جاده ای، 15 نفر در حوادث شهری، 5 نفر در حوادث کوهستان، 2 نفر در ریزش آوار و یک نفر در خدمات حضوری دچار حادثه شده بودند.

وی با اشاره به امدادرسانی به 39 حادثه در این ماه اضافه کرد: 14 مورد برف و کولاک، 20 مورد حوادث جاده ای، یک مورد حادثه شهری، یک مورد حادثه کوهستان، یک مورد ریزش آوار، یک مورد خدمات حضوری و یک مورد خدمات مناسبتی در بهمن ماه توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل امدادرسانی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حوادث 60 نفر مصدوم شده بودند، اظهار کرد: 45 نفر در حوادث جاده ای، 13 نفر در حوادث شهری، 5 نفر در کوهستان، 2 نفر در آوار و 1 نفر در مراجعه حضوری مصدوم شده بودند که از این تعداد 11 نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال و 4 نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.

نواختی مقدم اضافه کرد: جمعیت هلال احمر با بکارگیری 56 تیم عملیاتی، 268 نفر/روز نیروی عملیاتی، 91 دستگاه خودروی امدادی به امدادرسانی پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه