English

عزت اله ضربی:

تاکنون به ۲۹۱ نفر حادثه دیده در طرح زمستانه امدادرسانی شده است

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تاکنون به ۲۹۱ نفر حادثه دیده در طرح زمستانه در استان امدادرسانی شده است.

تاکنون به ۲۹۱ نفر حادثه دیده در طرح زمستانه امدادرسانی شده است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در طرح زمستانه که از ۲۰ آذرماه شروع شده است به ۱۶۸ نفر در برف و کولاک، ۱۰۵ نفر در حوادث جاده ای، ۸ نفر در ریزش آوار، ۶ نفر در حوادث کوهستان، ۲ نفر در حوادث خدمات حضوری، یک نفر در حوادث شهری و یک نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه برای ۷۱ فقره حادثه در این طرح امدادرسانی هلا ل احمر شده است، ادامه داد: ۳۴ فقره حوادث جاده ای، ۲۶ فقره برف و کولاک، ۳ فقره ریزش آوار، ۲ فقره حوادث کوهستان، ۲ فقره حوادث خدمات حضوری، یک فقره آتش سوزی جنگل و مرتع، یک فقره زلزله، یک فقره حوادث شهری و یک فقره حوادث صنعتی و کارگاهی این حوادث را تشکیل می دهند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این حوادث ۸۱ نفر مصدوم داشته است، ادامه داد: ۱۵ نفر از مصدومین توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی انتقال داده شده و ۴ نفر هم به صورت سرپایی درمان شده اند.

ضربی با بیان اینکه در این مدت ۷۴ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان اعزام شده اند، تصریح کرد: ۲۵۳ نفر/ روز نیروی عملیاتی با به کارگیری ۹۹ دستگاه/ روز خودرو به حادثه دیدگان امدادرسانی کرده و در این مدت ۳۴ نفر را هم در حوادث برف و کولاک اسکان اضطراری داده اند.

وی افزود: طرح امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر استان اردبیل با ۶ هزار و ۶ نفر/ روز در حال اجرا است و ۱۲ پایگاه ثابت و ۲ پایگاه موقت در محورهای مواصلاتی استان در این طرح فعال بوده و به هموطنان خدمات ارائه می کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه