English

اجرای طرح ویژه زمستانی امداد و نجات در البرز

جمعیت هلال احمر استان البرز طرح ویژه زمستانی را برای کمک رسانی به افرادی که در این مسیرها دچار مشکل می‌شوند برگزار می‌کند.

اجرای طرح ویژه زمستانی امداد و نجات در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز با اشاره به اینکه در روزهای اخیر حدود ۱۰ عملیات حوادث برف و کولاک در جاده‌های استان توسط جمعیت هلال احمر خدمات رسانی شده است، گفت: عملیات‌های انجام شده دو مورد حوادث برف و کولاک، ۱۹ مورد جاده‌ای و سه مورد خدمات حضوری بوده است.

محمد حسین وطنی اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل زمستان و بارندگی برف و باران به ویژه در جاده‌های استان هلال احمر طرح ویژه زمستانی را برای کمک رسانی به افرادی که در این مسیرها دچار مشکل می‌شوند برگزار می‌کند.

 وی گفت: تمام پایگاه های امداد و نجات برای اسکان اضطراری افراد آمادگی لازم را دارند و در این راستا جمعیت هلال احمر استان در مسیر کرج به کندوان سه پایگاه ثابت و یک سیار دارد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان البرز تصریح کرد: همچنین سامانه ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آمادگی پاسخگویی را دارد.

وطنی افزود: با توجه به افزایش برف و کولاک در محورهای استان حوادث برف و کولاک جاده نیز رو به افزایش است.

 معاون امداد و نجات هلال احمر استان البرز عنوان کرد: در جریان عملیات‌های امداد و نجات این هفته ۱۰ تیم عملیاتی شامل ۲۸ نجاتگر به همراه ۱۰ دستگاه آمبولانس هلال احمر به ۲۵ نفر آسیب دیده و حادثه دیده خدمات رسانی کردند.

وطنی در پایان افزود: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان شش نفر از مصدومان را جهت تکمیل چرخه درمانی، به نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل کردند و به دو نفر سرپایی خدمات امدادی ارائه دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی