English

عزت اله ضربی خبر داد:

اجرای مانور فرضی زلزله ۴/۶ ریشتری در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اجرای مانور دورمیزی آمادگی تیم های بهداشت و درمان اضطراری در زلزله فرضی در منطقه کورائیم شهرستان نیر خبر داد.

اجرای مانور فرضی زلزله 4/6 ریشتری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان این خبر گفت: این مانور با هدف افزایش مهارت نیروهای امدادی، افزایش آگاهی و بررسی کارایی برنامه های آمادگی، مقابله و ارزیابی در زلزله فرضی ۶/۴ ریشتری به صورت ویدئو کنفرانس و منطقه ای با حضور استان های آذربایجان شرقی، غربی، زنجان و اردبیل انجام گرفت.

وی ادامه داد: این مانور زلزله فرضی در منطقه کورائیم رخ داد و بلافاصله پس از تشکیل جلسه در محل EOC استان، تیم های ارزیاب هلال احمر برای بررسی میزان خسارت، وارد منطقه شدند و همزمان به استان های آذربایجان شرقی، غربی و زنجان به عنوان معین استان اردبیل آماده باش داده و فراخوان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ارزیابی منطقه، فراخوان تیم های بهداشت و درمان اضطراری (BHCU) و عملیاتی، بارگیری تجهیزات لازم، هماهنگی با استان های معین و برپایی بیمارستان صحرایی (RDH) را از جمله اقدامات انجام شده در این مانور اعلام کرد.

ضربی ادامه داد: در جریان این مانور جلسه ستاد بحران با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل و اعضای تیم های بهداشت و درمان اضطراری در محل مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری (EOC) معاونت امداد و نجات برگزار شد.

گفتنی است شهر کورائیم در ۳۴ کیلومتری شهرستان اردبیل، ۵۵ کیلومتری شهرستان نیر قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه