English

عزت‌اله ضربی خبر داد:

امدادرسانی به ۳۰۷ حادثه دیده در استان اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 307 حادثه دیده در سه ماهه اول سال 1400 توسط عوامل این جمعیت خبر داد.

امدادرسانی به 307 حادثه دیده در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 229 نفر در حوادث جاده ای ، 24 نفر در کوهستان، 23 نفر در حوادث شهری، 19 نفر در خدمات حضوری، 7 نفر در حوادث دریایی و ساحلی، 4 نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی و یک نفر در حادثه صنعتی و کارگاهی حادثه دیده بودند.

وی با بیان اینکه 97 فقره حادثه امدادرسانی شده است، تصریح کرد: 63 مورد حادثه جاده ای، 15 مورد خدمات حضوری، 10 فقره حوادث کوهستان، 4 مورد شهری، 3 مورد حادثه دریایی- ساحلی ، یک مورد سیل و آبگرفتگی و یک مورد حادثه صنعتی و کارگاهی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان این که در این حوادث 195 نفر مصدوم شده بودند، اضافه کرد: از این تعداد افراد مصدوم شده در طول سه ماهه اول سال جاری 47 نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی استان انتقال داده شده و 7 نفر هم به صورت سرپایی درمان شده اند.

ضربی تعداد نیروهای عملیاتی بکار گرفته شده برای امدادرسانی به این حوادث را 413 نفر در قالب 113 تیم عملیاتی عنوان کرد و گفت: 145 دستگاه خودروی عملیاتی برای امدادرسانی به این حوادث بسیج شده بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه