English

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

خدمت به مردم از ارزشهای اساسی است

مراسم تکریم و معارفه بازرسین کل قضایی پیشین و جدید استان کرمانشاه با حضور دکتر درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس کل دادگستری استان، استاندار کرمانشاه و دیگر مدیران ارشد استانی برگزار شد.

خدمت به مردم از ارزشهای اساسی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به برخی روایات از زبان ائمه اطهار علیهم السلام که خدمت رسانی به مردم را ارزش می دانند یادآور شد بنا به قول معروف نیازمندیهای مردم به افراد برای آن فرد نعمت است و هیچکس نباید از خدمت به مردم و رفع نیازهای آنها خسته و مایوس شود.

دکتر توسلی زاده یادآور شد همان گونه که مقام معظم رهبری بر آسان کردم زندگی برای مردم تاکید دارند، ما نیز به تاسی و تبعیت از این کلام نافذ تلاش کرده ایم با ایجاد دسترسی آسان مردم به خویش ، تا جایی که ممکن است به حل مشکلات کمک کنیم.

وی افزود معتقدیم اگر نتوانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم ، کار ما ارزشی نخواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به سند تحول قضایی که به نوعی در راستای بیانیه ی گام دوم انقلاب است خاطر نشان کرد در این سند، عدالت محوری به خوبی دیده شده است و ما وظیفه داریم ظرفیت های انجام و اجرای آن را ایجاد کنیم.

ایشان یادآور شد نیازمند آنیم در همه زمینه ها خصوصا در حوزه اقتصادی به توسعه و تحول دست بزنیم و اولین راه رسیدن به این توسعه و تحول اجرای دقیق و صحیح قوانین است. چرا که قانون گذار با نظر داشت به نکات کمی و کیفی به وضع قانون دست زده است. 

 دکتر توسلی زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی وظایف سازمان بازرسی ،از مهمترین این وظایف نظارت بر حسن اجرای قوانین در همه بخش ها دانست و تاکید کرد عدم اجرای صحیح و دقیق قوانین موجد فساد است و فساد تباه کننده منابع است.

وی افزود از جمله مهمترین این منابع از بین رونده، منابع انسانی است که گاها این منبع از افراد متخصص و تحصیل کرده تشکیل شده که از بین می روند.

رئیس کل دادگستری از دیگر آثار منفی فساد را بی اعتمادی دانست و افزود فساد در هر جامعه ای بی اعتمادی به دنبال دارد و بی اعتمادی به تضعیف سرمایه اجتماعی می انجامد. بنابراین مقابله با فساد و از بین بردن آن یکی از وظایف اساسی ما در همه بخش هاست.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه ضمن تقدیر از خدمات و زحمات محمد جهانیان بازرس کل پیشین قضایی استان کرمانشاه، برای حسین مرادی وحدت در این سمت آرزوی موفقیت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی