English

محسن حاج میرزایی؛

۱۷۰ هزار معلم فاقد مسکن در کشور داریم

وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق برآوردهای ما 170 هزار معلم در کشور فاقد مسکن هستند، از این رو 350 تعاونی مسکن داریم که برای اجرای این تعهدات به میدان می آیند.

170 هزار معلم فاقد مسکن در کشور داریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، تفاهمنامه ساخت 170 هزار واحد مسکونی به مدت سه سال با حضور وزیر راه و شهرسازی و وزیر آموزش و پرورش امضا شد.

محسن حاج میرزایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمی جایگاه رفیعی است، گفت: امروز آینده جامعه را معلمان می سازند سرمایه ای که اتکای آن به سرمایه عمومی و مردم این جامعه است.

او با تاکید بر اینکه کشور ما برای همه آرمان ها و اهدافی که دارد نقطه اتکای آن معلمان است از این رو توجه معلمان باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: این توجه مربوط به معیشت و جایگاه معلمان است که در وزارتخانه ها جزو اولویت های ماست مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور است.

حاج میرزایی با تاکید بر اینکه طرح اولویت بندی معلمان در دستور کار است، اظهار کرد: طبق برآوردهای ما 170 هزار معلم در کشور فاقد مسکن هستند، از این رو 350 تعاونی مسکن داریم که برای اجرای این تعهدات به میدان می آیند.

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه در چند جلسه کارشناسی تفاهمنامه ساخت مسکن در مناطق شهری و روستایی برای معلمان انجام شده است، گفت: در کمیته ای مشترک امکانات و زمین برای ساخت این واحد پیگیری خواهد شد.

علی الهیار ترکمن معاون وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طبق قانون تامین مسکن برای گروه های فاقد مسکن یکی از وظایف دولت است، گفت: در جلسات کارشناسی وظایف دو وزارتخانه مشخص است و امیدواریم کارگروه مشترک، امکانات دولت را در اجرای این پروژه در مدت 3 سال بسیج کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه