English

۲۹ هزار و ۴۳ داوطلب کنکور در کردستان با هم رقابت می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: در کنکور سراسری امسال 29 هزار و 43 داوطلب در استان در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجه با هم رقابت می‌کنند.

29 هزار و 43 داوطلب کنکور در کردستان با هم رقابت می‌کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، رشید قربانی صبح امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه های استان اظهار داشت: از مجموع شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 1400 تعداد 16 هزار و 296 نفر دختر و 13 هزار و 797 نفر پسر هستند که طی چهار روز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هم به رقابت می‌پردازند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان افزود: از تعداد داوطلبان امسال 2 هزار و 141 نفر در گروه آزمایشی ریاضی ، 12 هزار و 438 نفر در گروه آزمایشی تجربی و هشت هزار و 474 نفر در گروه آزمایشی انسانی با هم به رقابت می‌پردازند.

وی اظهار داشت: همچنین 2 هزار و هشت نفر در گروه آزمایشی هنر و سه هزار و 982 نفر در گروه آزمایشی زبان های خارجه  با هم رقابت می‌کنن، ضمن اینکه امسال نیز بیشترین شرکت کننده مربوط به گروه علوم تجربی است.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، براساس زمان بندی انجام شده آزمون کنکور سراسری رشته هنر صبح روز چهارشنبه 9 تیر، ریاضی و فنی و انسانی صبح روز پنجشنبه 10 تیر ، تجربی صبح روز جمعه 11 تیر و زبان‌های خارجی صبح روز شنبه 12 تیر برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه