English

همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

گلباران شدن تمثال سردار دلها در سنندج

همزمان با سالگرد شهادت سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی تمثال مبارک این شهید بزرگوار در آموزش و پرورش کردستان از سوی جامعه فرهنگیان گلباران شد.

گلباران شدن تمثال سردار دلها در سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیین گلباران تمثال سردار شهید سلیمانی پیش از ظهر امروز شنبه با حضور جمعی از مسوولان در اداره کل آموزش و پرورش کردستان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: در 40 سال گذشته از عمر ایران اسلامی شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده که شهید سلمانی از جمله شهدای شاخص است.

رشید قربانی افزود: شهدای شاخص زیادی در بین فرهنگیان و دانش‌آموزان نیز داشته‌ایم که همه ستونی برای مملکت بودند و از دست دادن هرکدام برای ملت دردآور بوده  و امروز نظام به برکت خون این شهدا استمرار پیدا کرده است.

در ادامه این آیین تمثال مبارک شهید سلیمانی گلباران، بیانیه‌ و میثاق نامه محکومیت ترور سردار سلیمانی و تحدید میثاق با آرمانهای این شهید والامقام قرائت و طوماری در این زمینه امضا شد.

همزمان با سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، دانش آموزان، کارکنان آموزشی، پرورشی و اجرایی مدارس شاهد و ایثارگران استان و نیز اعضای ستادهای اجرایی شاهد و ایثارگران استان و شهرستان های تابعه با امضای الکترونیکی میثاق نامه با آرمان های والای آن شهید گرانقدر تجدید میثاق کردند.

رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان در این آیین گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد و مقاومت از ماموریت‌های طرح شاهد و مدارس شاهد بوده و امضای الکترونیکی میثاق نامه را در راستای نهادینه‌سازی این فرهنگ ارزشمند است.

صلاح الدین مفیدی با بیان اینکه این تجدید عهد با آغاز دهه بصیرت، در بستر مجازی و به صورت الکترونیکی با ثبت مشخصات مشارکت کنندگان صورت گرفته است، افزود: مدارس شاهد و ایثارگران استان با مشارکت بالای خود در این طرح معنوی، بار دیگر نشان دادند که اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد و مقاومت  و نیز ترویج آن در نزد این مدارس بالا است.

وی یادآور شد: دانش آموزان مدارس شاهد کردستان با راهنمایی کارکنان آموزشی و پرورشی و اجرایی مدارس شاهد  قدر رشادت های مجاهدان سرزمین خود را می‌دانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه