English

آغاز فعالیت دانش آموزان کردستانی در شبکه شاد

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از فراهم شدن ساز وکار فعالیت دانش آموزان کردستانی در شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد) خبر داد.

آغاز فعالیت دانش آموزان کردستانی در شبکه شاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، رشید قربانی ظهر امروز شنبه با اعلام این خبر در گفت‌ وگو با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر وزیر آموزش و پرورش و همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و تلاش شبانه روزی تیم فنی، اقدامات اجرایی و حقوقی پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش بنام SHADAP با مالکیت و مدیریت وزارت آموزش و پرورش در مرحله بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از پنجشنبه 21 فروردین ورود مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی به پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش امکان پذیر شده است، افزود: مدیران، معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی، می‌توانند اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس‌ http://Shaddl.medu.ir  دریافت و روی گوشی یا سیستم کامپیوتر خود نصب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه راهنمای استفاده از شبکه اجتماعی شاد، توسط معاونت آموزش ابتدایی به شهرستان‌ها و مناطق تابعه ابلاغ و بر اساس اطلاعیه‌های صادر شده مراحل اجرایی کار در حال انجام است، یادآور شد: طی 2 روز گذشته مدیران مدارس ابتدایی استان ضمن نصب اپلیکشن شاد، اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده‌اند.

وی تاکید کرد: زمان و نحوه ورود و بهره‌برداری مدارس متوسطه در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) متعاقبا اعلام و اجرایی خواهد شد.

قربانی به ویژگی‌های شبکه اجتماعی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: این شبکه متعلق به آموزش و پرورش و تحت مالکیت و مدیریت وزارتخانه است و امنیت آن از جنبه‌های اخلاقی، حفظ داده‌ها، اطلاعات و محتواهای تولید شده بسیار بالاتر است و کیفیت این شبکه از حیث سرعت نقل و انتقال داده‌ها در حد شبکه‌های اجتماعی خارجی، اما بسیار ارزانتر از آنها و دسترسی به آن نیز آسان‌تر است.

وی تاکید کرد: پایداری این شبکه و پشتیبانی رایگان از آن در راستای مسوولیت اجتماعی اپراتور همراه اول به‌مدت 15 سال توسط این اپراتور تضمین شده است، ضمن اینکه این شبکه قابلیت اتصال نامحدود نرم‌افزارهای کاربردی دیگر که توسط آموزش و پرورش و یا بخش خصوصی تولید می‌شود را دارد و اطلاعات معلمان و دانش‌آموزان در آم کاملا محفوظ بوده و امنیت اطلاعات آن توسط تیم فنی دانشگاه شریف تضمین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی