English

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

تعداد ۱۵۹ مدرسه درحال ارائه خدمات به مسافرین نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: در نوروز 98 تعداد 159 مدرسه با یک‌هزار و 239 کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده است.

تعداد 159 مدرسه درحال ارائه خدمات به مسافرین نوروزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، رشید قربانی اظهار کرد: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان استان تاکنون، تعداد 15 هزار و 352 نفر میهمان در قالب 3 هزار و 352 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده‌اند که این تعداد شامل 38 هزار و 143 نفر روز میهمان است.

وی با اشاره به اینکه در نوروز 98 تعداد 16 مرکز پذیرش در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی شده است، بیان کرد: از این تعداد دو مرکز در سنندج مستقر است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در نوروز 98 تعداد 159 مدرسه با یک‌هزار و 239 کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده است و حدود 444 نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

قربانی فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز دوشنبه 28 اسفند ماه 97 آغاز و تا 12 فروردین 98 ادامه دارد.

گفتنی است، از ابتدای فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش استان کردستان تاکنون تعدادی از مسوولان از جمله معاون سیاسی امنیتی آموزش و پرورش و معاون آموزش و پرورش استان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش بازدید و با مسافران دیدار کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه