English

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان:

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام ۱۱۰ فضای نیمه کاره در استان نیاز است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: 110 فضای نیمه کاره هم در استان کردستان وجود دارد که 200 میلیارد تومان اعتبار هم برای اتمام آنها نیاز است .

200 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام 110 فضای نیمه کاره در استان نیاز است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، رشید قربانی اظهار داشت:200میلیاردتومان اعتبار برای اتمام110فضای نیمه کاره دراستان نیازاست.

مدیرکل آموزش وپرورش کردستان روز دوشنبه در مراسم نمادین آغاز احداث مجتمع آموزشی فرهنگی هاشمی نژاد که در سالن پیامبر اکرم(ص) برگزار شد، اظهار کرد: این مجموعه سومین پروژه بزرگ بنیاد خیریه است که پس از استان‌های کرمان و فارس در کردستان احداث می شود که امیدواریم تا مهر ماه سال 99 به بهره برداری برسد . 

وی افزود: 30 درصد از مدارس کشور فرسوده هستند که استان کردستان وضعیت ضعیفتری هم نسبت به میانگین کشوری دارد . 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: یک هزار و 142 فضای غیر استاندارد آموزشی در کردستان وجود دارد که 280 مدرسه آن فرسوده هستند و برای بازسازی آنها 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است . 

وی اعلام کرد: 110 فضای نیمه کاره هم در استان کردستان وجود دارد که 200 میلیارد تومان اعتبار هم برای اتمام آنها نیاز است . 

قربانی ادامه داد: اتمام پروژه‌های آموزشی استان نیازمند بودجه‌های جهشی و دولتی است که در سال 97 دو بودجه جهشی در استان اتفاق خواهد افتاد . 

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته از مجموع اعتبارات استانی و ملی بالغ بر 34 میلیارد تومان برای مدرسه سازی به استان اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: امسال خارج از بودجه‌‌های اختصاص یافته استانی و ملی، 35 میلیارد اعتبار هم به هشت فضای آمورشی استان اختصاص یافته و 10 میلیارد تومان هم برای خرید تجهیزات اختصاص یافته است . 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان یادآور شد: در مجموعه آموزشی فرهنگی هاشمی نژاد سنندج500  دانش آموز پسر و دختر به صورت شبانه روزی از خدمات آموزشی بهره مند خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی