English

مدیرکل آموزش وپرورش کردستان:

میانگین فضای ورزشی مدارس کشور ۲۶ سانتیمتر، که کردستان در رتبه آخر است

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: سرانه فضای ورزشی مدارس در این استان حدود 11 سانتیمتر مربع، 15 سانتیمتر کمتر از میانگین کشوری است.

میانگین فضای ورزشی مدارس کشور 26 سانتیمتر، که کردستان در رتبه آخر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ رشید قربانی اظهار داشت:میانگین فضای ورزشی مدارس کشور26سانتیمترمیباشد ،که کردستان دررتبه آخر این رده بندی قرار گرفته است.

وی روز شنبه در آیین تجلیل از معلمان برتر تربیت بدنی با عنوان سپاس معلم اظهار داشت: میانگین سرانه فضای ورزشی مدارس کشور 26 سانتیمتر است و ما از این لحاظ در رتبه های آخر هستیم.

مدیرکل آموزش وپرورش کردستان با اشاره به حوزه ورزش و تربیت بدنی به عنوان یکی از ساحت های 6 گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: در این زمینه در استان و کشور فعالیت های خوبی انجام شده که امیدواریم استمرار پیدا کرده تا مشکلات این حوزه رفع شود.

قربانی تاکید کرد: برای موفقیت در هر کاری سه مولفه منابع انسانی، فضا و تجهیزات و برنامه مورد نیاز است و اگر این مولفه ها منظم و تعریف شده باشند موفقیت در هر کاری حاصل می شود.

وی با بیان اینکه مهمترین فاکتور در این میان نیروی انسانی توانمند و با انگیزه است، یادآور شد: نیروی انسانی با استعداد و دارای انگیزه می تواند کمبود سایر مولفه های موفقیت را جبران کند.

قربانی اضافه کرد: برخی کشورها از لحاظ امکانات، فضا و تجهیزات آموزشی از ما ضعیف تر هستند اما وجود نیروهای باانگیزه و توانمند این کمبودها را جبران و زمینه موفقیت شان را در حوزه های مختلف فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه تکیه بر توانمندی نیروی انسانی می تواند بخشی از مشکلات و کمبودها را جبران کند، گفت: کشوری همانند آمریکا با تکیه بر توانمندی علمی به موفقیت در حوزه های دیگر رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: اگر بخواهیم قدرت برتر منطقه باشیم باید علم خود را تقویت کرده و روند رو به رشدی که امروز در پیش گرفته ایم را با قدرت بیشتری ادامه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه