English

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد:

کسب رتبه اول آموزش و پرورش کردستان در جشنواره شهید رجایی سال ۹۶

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از کسب رتبه اول آموزش و پرورش کردستان در شاخص‌های عمومی جشنواره شهید رجایی در سال 96 خبر داد .

کسب رتبه اول آموزش و پرورش کردستان در جشنواره شهید رجایی سال 96

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، رشید قربانی امروز در نشست شورای معاونین اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: نظارت بر فعالیت واحدهای اداری و آموزشی و ارزیابی اقدامات مجموعه منجر به تحرک دست اندرکاران و پویایی سیستم است و باید این مهم توسط معاونین مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در همین راستا و با رویکرد بررسی وضعیت ایمنی واحدهای آموزشی با اولویت مدارس لازم‌التوجه و مدارس غیر دولتی با حضور کارشناسان آموزش و پرورش و نوسازی از مدارس بازدید می‌شود.

قربانی همچنین از کسب رتبه اول آموزش و پرورش کردستان در شاخص‌های عمومی جشنواره شهید رجایی در سال 96 خبر داد و با بیان اینکه حضور موثر دستگاه در این عرصه نماد موفقیت است، خواستار تلاش مجموعه برای ارتقای جایگاه استان در سطح کشوری شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان همچنین با اشاره به تهیه و تدوین زیر نظام‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تعریف 72 برنامه در این خصوص، بر فعالیت کارگروه استانی سند تحول، تمهید مقدمات و عملیاتی کردن برنامه‌های ابلاغی تاکید کرد و یادآورشد: باید برنامه‌ها پیگیری و اقدامات انجام شده گزارش شود.

قربانی پاسخگویی به موقع مکاتبات به خصوص نامه دستگاه‌های نظارتی، افراد، سازمان‌ها و ادارات همکار را در اجرای اقدامات و پیشبرد امور لازم دانست و بر تسریع در پاسخگویی تاکید کرد.

وی با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های ابلاغی کشوری و استانی حوزه امور زنان، خواستار اجرای این برنامه‌ها صرفا توسط کارشناسی امور زنان اداره‌کل، با دقت و بهره‌گیری از توان مربیان متعهد و متخصص و همکاری کلیه بخش‌های مرتبط شد.

وی از اقدامات، فعالیت‌ها و دستاوردهای حوزه‌های مختلف به ویژه معاونت آموزش متوسطه قدردانی کرد و اظهار داشت: کسب موفقیت‌ها، حاصل کمک و همراهی کلیه حوزه‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه