English

حمید باقری:

پاسخگویی و رضایتمندی مردم از اهداف مهم پست است

مدیر کل پست استان اصفهان گفت: پاسخگویی و رضایتمندی مردم از اهداف مهم پست در انجام خدمات نیابتی است.

 پاسخگویی و رضایتمندی مردم از اهداف مهم پست است

حمید باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  بیان داشت :خدمات مربوط به امورمالیاتی نیز همانند سایر خدمات پستی جهت رفاه مودیان مالیاتی دردفاتر منتخب پست دولتی ارایه می گردد که درهمین راستا تفاهم نامه همکاری پست با امور مالیاتی استان اصفهان در سال 1400 به امضا رسید و مبادله گردید.

وی در خصوص سابقه همکاری پست و امور مالیاتی به خبرنگار ما گفت: سابقه همکاری فی مابین این دو دستگاه در استان به اواخر دهه 80 بر می گردد و تاکنون مودیان مالیاتی جهت انجام خدمات جامع امور مالیاتی باکیفیت مطلوب تر به واحد های پستی سراسر استان مراجعه نموده و ارائه خدمات جامع امور مالیاتی در واحد های پستی نهادینه شده است.

این مقام مسئول درخصوص انجام سرویس امور مالیاتی و انجام تعاملات سازمانی اظهار داشت : مسئولین سازمان امور مالیاتی از نحوه ارایه خدمات توسط پست رضایت دارند و سابقه همکاری پست و امور مالیاتی در دهه های گذشته بوده و اولین اداره در بحث برون سپاری مالیاتی با استفاده از خدمات اداره پست می باشد و با برگزاری جلسات در سطح مدیران کل پست و امور مالیاتی استان اصفهان و کارشناسان مربوطه در محل اداره کل امور مالیاتی در خصوص ارایه خدمات امور مالیاتی، تعامل مستمر با اداره کل امور مالیاتی استان در چهارچوب تفاهم نامه مشترک، افزایش نقاط تماس پستی در راستای رفاه حال مشتریان با استقرار در ادارات امور مالیاتی و ارایه خدمات متنوع مالیاتی و ارایه کد پستی،تعامل با اتحادیه ها و اصناف جهت خدمت حداکثری به هموطنان اقدامات و تمهیداتی بود که به منظور ارایه این خدمت از سوی پست استان صورت گرفت.

مدیر کل پست در خصوص مزایای استفاده از این خدمت در دفاتر پستی دولتی افزود:از مزایای ارائه این خدمات توسط دفاتر پستی افزایش سطح دسترسی شهروندان و جلوگیری از ترددهای زائد ، همچنین استفاده از نیروی کار آزموده و دارای تجربه چندین ساله ، ماندگاری واحد های پستی بصورت دائم و پاسخگو بودن به اعتراضات و شکایات مشتریان در صورت تضیع حقوق انان و از همه مهمتر اعتماد شهروندان گرامی به شرکت ملی پست می باشد .

حمید باقری درخصوص نوع خدمات در سرویس امور مالیاتی به مردم از ارایه مفاصاحساب مالیاتی، ورود اطلاعات خدمات الکترونیک، اظهار نامه  مالیاتی خودرو و اظهارنامه ، ثبت نام از مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقیقی بند الف ، ب و ج  و اشخاص حقیقی ، پیش ثبت نام و تکمیل ثبت نام کد اقتصادی و پیگیری و اصلاح آن نام برد .

این مقام مسئول زیرساخت های الکترونیکی و اطلاعاتی منحصربه فرد شبکه پستی را به عنوان یک ظرفیت برای سازمان امور مالیاتی جهت ارایه خدمات مطلوب به مودیان مالیاتی بر شمرد .

وی همچنین انجام این خدمت را توسط پست با توجه به کیفیت بالای  ارایه و پاسخگویی بهینه  بسیار رضایت بخش عنوان و خواستار گسترش همکاری های بیشتر دو سازمان شد.

باقری در خصوص ارایه این خدمت در سازمان های دیگر افزود: مکاتباتی را با اداره کل حمل ونقل و پایانه ها، کانون وکلای دادگستری، کانون سردفتران ودفتریاران، سازمان تاکسیرانی، سازمان نظام مهندسی، نظام پزشکی، سازمان پایانه های شهرداری و غیره در خصوص اعلام آمادگی جهت استقرار نیرو در محل آنها و ارایه خدمات امور مالیاتی انجام و آمادگی استقرار در سازمانها مذکور راداریم .

مدیر کل پست استان اصفهان در پایان گفت: از مودیان محترم خواهشمندیم انجام کار را به روزهای پایانی موکول ننمایند و در اولین فرصت به واحد های پستی دولتی جهت انجام امور مالیاتی مراجعه نمایند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی