English

حمید باقری خبر داد:

افزایش ساعت کار ادارات پست در استان اصفهان

مدیر کل پست استان اصفهان از افزایش ساعت کار ادارات پست در شهرستان ها و نواحی پست اصفهان از فردا 10 اسفند ماه خبر داد.

افزایش ساعت کار ادارات پست در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید باقری اظهار کرد: در راستای تکریم مشتریان و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و جلوگیری  از ازدحام مردم در مراکز پستی نواحی هفتگانه پستی شهرستان اصفهان از فردا 10 اسفندماه تا پایان اسفند تا ساعت 16  و در روز های کاری دارای شیفت عصرگاهی بوده و خدمات پستی را به شهروندان ارائه می نمایند.

 وی گفت: در راستای تکریم مشتریان و ارائه خدمات مطلوب پستی به شهروندان در اسفندماه سال جاری و فرودین ماه 1400 و همچنین به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه اختلال در انجام فرآیندهای پستی به لحاظ افزایش ترافیک مرسولات در روزهای پایانی سال‌ و جلوگیری از ازدحام مردم ، ساعت ارایه خدمات در ادارات مرکزی شهرستان ها و نواحی پستی افزایش یافت.

این مقام مسئول اظهار داشت:ارایه خدمات قبول پستی در  ناحیه پستی نشاط کما فی سابق تا ساعت 20 و ناحیه پستی فیض نیز تا ساعت 18 می باشد .

مدیر کل پست استان در خصوص ارایه خدمات در شهرستان های استان افزود: باجه مرکزی قبول کلیه ادارات پست شهرستان های تابعه پست استان  یکسره تا ساعت 16 در روز های کاری دارای شیفت عصرگاهی بوده و خدمات پستی را به شهروندان ارائه می نمایند.

مدیر کل پست استان اصفهان در خصوص ارایه خدمت قبول مرسولات پستی در روز پنج شنبه 21 اسفندماه گفت : نواحی پستی فیض و نشاط در روز بیست و یکم اسفند99 از ساعت 8 الی 13 دارای شیفت قبول مرسولات می باشند.

وی همچنین در خصوص ارایه خدمت در تعطیلات نوروز بیان داشت: باجه های قبول نواحی پستی فیض و نشاط در روز های دوم ‌، سوم ‌، چهارم ‌، نهم و دوازدهم فروردین 1400 از ساعت 8 صبح الی 13  و باجه مرکزی کلیه ادارات پست شهرستان های تابعه در روز های مندرج از ساعت 8 صبح الی 12 داری شیفت قبول مرسولات می باشند.

مدیر کل پست استان اصفهان در پایان اظهار داشت: کلیه واحدهای پستی موظفند در صورت حضور مشتری در باجه های قبول‌، بدون توجه به ساعات یاد شده تا آخرین مشتری را پذیرش‌، و  حسب ضرورت و نیاز مشتریان ساعت شیفت را با هماهنگی این اداره کل افزایش دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی