English

طرح مسکن اولویت دولت رئیسی است

رییس ستاد مرکزی انتخاباتی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در کیش در اولین نشست این ستاد به‌مناسبت آغاز به کار رسمی این ستاد اظهار کرد: یکی از الویت‌های آیت‌الله رئیسی طرح مسکن می‌باشد که در طرح‌های نو و با دیدهای کارشناسی و قابل‌اجرا، ارائه شده‌اند.

طرح مسکن اولویت دولت رئیسی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مصطفی ذوالنوری، با اشاره به شرایط کشور و غفلت، نفوذ و بی‌توجهی به ظرفیت‌های انقلاب اسلامی و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، گفت: بانیان این شرایط موجود همچنان ادعای توان نجات کشور را دارند و این در حالی است که نجات کشور فقط در نگاه دولت جوان و انقلابی است.

وی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را سکاندار این کشتی دانست و ادامه داد: کشور با نگاه انقلابی، جهادی، ولایت‌پذیری و یکپارچه‌شدن تمام نظرات در دستگاه‌های کشور از لحاظ اهتمام به بهبود شرایط معیشتی مردم، به سر منزل مقصود خواهد رسید.

او با بیان این مطلب که همان افرادی که در گذشته بیمِ کشیدن ِ دیوار را می‌دادند اکنون در حال دیوارکشی مرزها هستند، افزود: در دولت آیت‌الله رئیسی رویکرد مذاکره اما با روشی دیگر وجود خواهد داشت و آغوش اقتصاد کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی بازتر و مرزها گشوده‌تر خواهند بود.

ذوالنوری ابراز امیدواری کرد: در جزیره زیبای کیش نیز با حضور پرشکوه مردم در انتخابات و با امید به رای قاطع قاطبه مردم به آیت‌الله رئیسی که رای به یکپارچگی و نجات کشور خواهد بود، از شرایط موجود رهایی خواهیم یافت.

وی تصریح کرد: یکی از الویت‌های آیت‌الله رئیسی طرح مسکن است که در طرح‌های نو و با دیدهای کارشناسی و قابل‌اجرا، ارائه شده‌اند.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی، آیت‌الله رئیسی را شخصیتی محبوب بین مردم عنوان کرد و گفت: ستادهای مردمی بسیاری به‌صورت خودجوش و از طرف علاقه‌مندان تشکیل شده است که از امروز و با آغاز به کار رسمی ستاد مرکزی انتخاباتی در کیش، شورای هماهنگی ستادهای مردمی این منطقه نیز شکل گرفته و با سیاست‌گذاری، تعیین و اعلام مواضع ستاد؛ فعالیت‌های ستادهای مردمی در ید واحد و با نظارت ستاد رسمی که زیر نظر ستاد کشوری با مدیریت علی‌نیکزاد شکل گرفته است، صورت خواهد گرفت.

ذوالنوری با اشاره به ستاد اصلاح‌طلبان حامی آیت‌الله رئیسی در تهران، از تمام سلیقه‌ها و نگاه‌های دور به آیت‌الله رئیسی و هر فرد معتقد به‌ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دعوت به همکاری کرد و گفت: این دولت متعلق به تک‌تک آحاد مردم با طرز فکرها، اعتقادات‌ و ظواهر متفاوت خواهد بود و این صحبت‌های زیبا به عملکردهای زیبا تبدیل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه