English

محمد رادمهر مطرح کرد؛

برخورد قضایی در انتظار متخلفان کرونایی

فرماندار شهرستان جاسک گفت: به منظور کاهش مبتلایان و کنترل کرونا، با مشاهده هرگونه تخلف در زمینه رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی به شدت برخورد و ناقضین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

برخورد قضایی در انتظار متخلفان کرونایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک با اشاره به بیماری کرونا خاطرنشان کرد: تاکنون در مورد بیماری کرونا، اقناع سازی به انداره کافی صورت گرفته است و افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.
رادمهر بیان داشت: مدیریت جهادی در تمام مواقع به ویژه بحران ها، لازمه حل مسائل و رفع مشکلات است.
وی عنوان کرد: مدیران در جهت کنترل بیماری کرونا به صورت جهادی پای کار باشند و درحال حاضر به مدیر پشت میزی نیاز نداریم.
فرماندار شهرستان جاسک در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا ابراز داشت: با افرادی که در ساعت منع تردد در سطح شهر حضور دارند با جدیت تمام برخورد قانونی صورت می گیرد.
رادمهر افزود: تا اطلاع ثانوی نماز جمعه به دلیل وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان برگزار نمی شود، روحانیون و علما بخاطر حفظ سلامتی مردم با ستاد مدیریت کرونا همکاری لازم را انجام دهند. 
رادمهر اذعان داشت: تردد در سواحل جاسک و دورهمی ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: جرایم تخلف صنوف در بازار با توجه به شرایط قرمز کرونایی دو برابر اعمال می شود.
فرماندار جاسک ابراز داشت: اداراتی که تجمع بیش از چند نفر در دفاتر دارند تا یک سوم نیرو می توانند خدمات را با دورکاری انجام دهند.
این مسوول اظهار داشت: خودروهای با پلاک بومی شهرستان نباید از شهرستان خارج شوند و در صورت خروج یا حتی  تردد خودروها با پلاک غیر بومی به شهرستان جاسک ممنوع است و جرایم سنگینی اعمال می شود.
فرماندار شهرستان جاسک گفت: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی هرگونه تردد خودروهای دولتی در ساعات غیر اداری وساعاتهای منع تردد چه در داخل شهر و چه خارج شهر ده میلیون ریال جریمه همراه با  توقیف اعمال قانون می شود.
رادمهر گفت: با توجه به وضع کنونی جامعه، در صورتیکه دانش آموزان مدارس پایه نهم کرونا داشته باشند با هماهنگی آموزش و پرورش بعد از دوهفته امتحانات برگزار می شود.
فرماندار شهرستان جاسک گفت: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی هرگونه تردد خودروهای دولتی در ساعات غیر اداری وساعاتهای منع تردد چه در داخل شهر و چه خارج شهر ده میلیون ریال جریمه همراه با  توقیف اعمال قانون می شود.
وی در ادامه یادآور شد: آزمون های پایه دوازدهم سراسری است و حضوری بدون تاخیر برگزار می شود.
فرماندار جاسک تصریح کرد: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در  امور اهل سنت، در خصوص عدم برگزاری نمازها یومیه و نماز جمعه به صورت جماعت اطلاع رسانی لازم را انجام دهد.
وی در پایان افزود: با مشارکت و همکاری آحاد جامعه، اصناف در بازار، ادارات و‌ نهادها با ستاد بیماری کرونا و اجرای دقیق  مصوبات این ستاد، می توان به خوبی این بیماری منحوس کرونا را کنترل و جان شهروندان را از خطر این بیماری نجات داد.
گفتنی است در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا پیش از سخنان فرماندار جاسک، مدیران دستگاه های اجرایی، نهادها و ارگان های نظامی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص مقابله با کرونا ویروس ارائه دادند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه