English

تذکر فرماندار جاسک به واحد های صنفی؛

بازرسان هیچ گونه تعارفی با متخلفان نداشته باشند

فرماندار جاسک، گفت: اگر واحد صنفی با کم توجهی و جدی نگرفتن بیماری کرونا بخواهد سلامتی مردم را به خطر بیاندازد سریعا طبق قانون با واحد متخلف برخورد خواهد شد.

بازرسان هیچ گونه تعارفی با متخلفان نداشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک عنوان کرد: بازرسان واحدهای صنفی و بهداشت محیط در خصوص سلامت مردم و امنیت غذایی با توجه به بیماری کرونا هیچ گونه تعارفی با متخلفان واحد های صنفی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه با توجه شیوع بیماری کرونا و نگرانی و دغدغه مردم در خصوص رعایت پروتکل بهداشتی در بازار و نانوایی ها گفت: بازرسان صمت، اتاق اصناف و کارشناسان بهداشت محیط به همراه پلیس اماکن با جدیت بیشتر بر واحد های صنفی نظارت کنند.

رئیس شورای سلامت شهرستان جاسک در خصوص دغدغه مردمی در بازار و واحد‌های توزیع مایحتاج روزانه مردم گفت: گروهای نظارتی مختلفی بصورت علنی و همچنین نامحسوس روزانه روند اجرای پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را بصورت میدانی رصد می کنند.

وی افزود: گزارشات بازرسان بصورت روزانه بررسی و اقدامات لازم نیز در این مدت صورت گرفته است که نیاز به جدیت بیشتر بدلیل عدم توجه برخی اصناف را دارد.

رئیس ستاد پیشگیری بیماری کرونا شهرستان جاسک با بیان اینکه مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا از اولویت اول کاری همه دستگاهای و به ویژه اصناف برای امنیت غذایی و سلامت مردم می باشد در پایان گفت: در این راستا اگر واحد صنفی با کم توجهی و جدی نگرفتن بیماری کرونا بخواهد سلامتی مردم را به خطر بیاندازد سریعا طبق قانون با واحد متخلف برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه