English

محمد رادمهر در گفتگوی اختصاصی با موج عنوان کرد؛

لازمه قطع ویروس کرونا مشارکت و همکاری آحاد مردم است

فرماندار جاسک، گفت: لازمه قطع ویروس کرونا مشارکت و همکاری آحاد مردم و فعالان اجتماعی است.

لازمه قطع ویروس کرونا مشارکت و همکاری آحاد مردم است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج عنوان کرد: برداشتن محدویت های تردد بین شهری و استانی به معنی پایان کرونا نیست و کرونا همچنان در کمین است.

وی در خصوص نقش رسانه ها در جهت آگاه سازی مردم گفت: نقش آفرینی خبرنگاران و رسانه ها در پیشگیری از ویروس کرونا قابل تحسین است و رسانه های رسمی، محلی و فضای مجازی در آگاهی بخشی و ارائه آموزش های لازم به همشهریان می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه رعایت توصیه های بهداشتی و فاصله گیری اجتماعی از شیوع این بیماری در جامعه جلوگیری خواهد کرد گفت: فعالیت اصناف و کسب کار ها باید همراه با پروتکل و رعایت توصیه های بهداشتی صورت بگیرد.

رئیس شورای سلامت شهرستان جاسک با بیان اینکه اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در شهرستان جاسک جز اساسی ترین برنامه های ستاد مقابله با کرونا است، تصریح کرد: در صورتیکه که محیط های تجاری و محل های کسب و کار فاصله گذاری هوشمند را رعایت نکنند تعطیلی در انتظار آنها خواهد بود.

رئیس ستاد مقابله کرونا شهرستان جاسک، گفت: مسئولان ستاد مقابله با کرونا استان تمام تلاش خود را برای پیشگیری از این ویروس و قطع انتقال زنجیره ای آن را بکار گرفتند ؛ اما لازمه قطع این ویروس مشارکت و همکاری آحاد مردم و فعالان اجتماعی است.

رئیس شورای تامین شهرستان جاسک اشاره به اینکه برای ما سلامت روحی و روانی مردم از همه چیز مهم تر است اظهار داشت: سلامت مردم را با هیچ چیزی معامله نخواهیم کرد و هرکس بخواد سلامت مردم را به مخاطره بیندازد برابر قانون با آن برخورد خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان جاسک در پایان ضمن تشکر از ستاد مقابله با کرونا استان، شورای سلامت، شورای تامین و مردم شهرستان جاسک از مردم خواست برای کارهای غیرضروری از خانه خارج نشوند و رعایت اصول بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی را رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه