English

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خبر داد:

اجرای طرح نشانه‌گذاری فاصله اجتماعی در ایستگاه‌های اتوبوس در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از اجرای طرح نشانه‌گذاری فاصله اجتماعی در ایستگاه‌های اتوبوس در اصفهان خبر داد.

اجرای طرح نشانه‌گذاری فاصله اجتماعی در ایستگاه‌های اتوبوس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت افتخاری گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طرح نشانه‌گذاری فاصله اجتماعی در محدوده ایستگاه‌ها و پایانه‌ها با نصب استیکر و رنگ‌آمیزی محدوده ایستگاه‌های مهم اتوبوسرانی با حداقل یک و نیم مترفاصله انجام شده است.

وی افزود: انواع پوستر با محتوای رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند با همکاری حوزه حمل و نقل و ترافیک و اداره سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی در ایستگاه‌ها و پایانه‌ها طراحی و نصب شده است.

این مقام مسئول گفت: نیروی انسانی در پایانه‌ها و ایستگاه‌ها با عنوان مدافعان سلامت اتوبوسرانی برای آموزش به مسافران به منظور استفاده الزامی از ماسک و دستکش و ضدعفونی کردن دست‌ها و پرداخت کرایه به صورت صرفا الکترونیکی و جلوگیری از پرداخت نقدی کرایه مستقر شده اند و به مسافرانی که ماسک همراه ندارند، ماسک هدیه داده می شود.

وی افزود:ضد عفونی کردن اتوبوس‌ها طبق روال شب‌ها در توقفگاه‌ها و روز‌ها در ابتدا و انتهای خطوط اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: خط‌کشی طرح جداسازی هوشمند ایستگاه‌های اتوبوس در ایستگاه‌های جابر مقابل شهرداری، کاوه سه راه ملک شهر، پل چمران ابتدای ردانی پور، کاوه مقابل سوانح سوختگی، کاوه ایستگاه ۲۵ آبان، کاوه مقابل ترمینال بابلدشت، کاوه مقابل ترمینال کاوه، جنوب میدان علی‌خانی اجرا شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه