English

برای مقابله با ویروس کرونا صورت گرفت؛

کاهش تعداد اتوبوس های شهر اصفهان به یک سوم

شهردار اصفهان از کاهش تعداد اتوبوس های شهر اصفهان به یک سوم ظرفیت خود برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

کاهش تعداد اتوبوس های شهر اصفهان به یک سوم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی در برنامه صدای شهر با اشاره به کاهش ظرفیت اتوبوسرانی شهر اصفهان  گفت: برای مقابله با کرونا ظرفیت  اتوبوس های کلانشهر اصفهان به یک سوم کاهش یافته است تا ترددهای مردم در سطح شهر کمتر شود.

وی با اشاره به اینکه نوروز با شکوفایی و امید همزاد است و با توجه به اینکه شهر یک موجود زنده است، اعتقاد داریم باید شهر در این فصل شکوفا شود، اظهار کرد: با اقداماتی که در شهر انجام گرفته، زمینه نشاط شهر فراهم شده است.

شهردار اصفهان با اشاره به نورپردازی، المان سازی و فضاسازی برای شهر اصفهان در نوروز ادامه داد: برخی شهروندان با وجود شیوع کرونا در شهر، برای انجام کارهای ضروری خود در رفت و آمدند که برای زیباتر شدن چهره شهر، کاشت گل ها در نقاط مختلف انجام شده است. البته از شهروندان می خواهیم همه موارد بهداشتی را مدنظر قرار دهند و فقط برای کارهای ضروری از خانه خارج شوند. 

توزیع 120 هزار سبد بهداشتی بین خانوارهای کم بضاعت در اصفهان

شهردار اصفهان افزود: برای توزیع عادلانه خدمات، 120 هزار سبد بهداشتی برای مقابله با کرونا تهیه شده که بین خانوارهای مناطق کمتر برخوردار توزیع و در منازل آنها تحویل می شود.  

قدرت اله نوروزی بیان کرد: در روزهای اخیر متروی اصفهان را برای حفظ سلامتی مردم تعطیل کردیم و از شهروندان هم درخواست داریم در این روزها در منزل بمانند.  

نوروزی، از کاهش ظرفیت اتوبوسرانی اصفهان برای سرویس دهی به مردم خبر داد و گفت: این میزان به یک سوم کاهش یافته است و در صورت نیاز کمتر هم می شود.

وی همچنین با بیان اینکه دید و بازدیدهای مدیران شهری هم لغو شده است، تصریح کرد: مردم هم تبریک های نوروزی را با تلفن یا از طریق فضای مجازی انجام دهند.

اجرای طرح زوج و فرد با همکاری پلیس

شهردار اصفهان افزود: برای اینکه تجمعی در این شرایط در شهر انجام نشود مردم از حضور در گلستان شهدا، آرامستان های محلی و باغ رضوان خودداری کنند.

وی بیان کرد: همچنین برای کاهش ترافیک در شهر طرح زوج و فرد از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری با همکاری پلیس اجرا می شود.

قدرت اله نوروزی با بیان اینکه انجام قسمتی از فعالیت ها در شهرداری را می توان به زمان دیگری موکول کرد اما برخی خدمات در شهرداری تعطیل شدنی نیست، گفت: آبیاری روزانه سه هزار و 700 هکتار فضای سبز اصفهان، نظافت 450 میلیون مترمربع از خیابان ها و معابر شهر و جمع آوری روزانه یک هزار تن پسماند از جمله خدمات تعطیل نشدنی و دائمی در شهرداری است که در همه روزها انجام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه