English

محمود حسین پور:

پایش برنامه کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در هرمزگان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از پایش برنامه کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در روستاهای استان خبر داد.

پایش برنامه کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمود حسین پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، هدف از این بازدیدها را نظارت بر برنامه کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا در شهرستان ها عنوان کرد و افزود: این بازدیدها طبق برنامه ریزی استانی در جهت بررسی و ارزیابی عملکرد شهرستان ها در کنترل و پیشگیری از بیماری ناشی از کرونا انجام می گیرد.

حسین پور اظهار کرد: همه ی مراکز و پایگاه ها و خانه ها ی بهداشت تحت پوشش توسط ناظران بازدید صورت می گیرد و وضعیت شهرستان در زمینه برنامه کنترل و پیشگیری از کرونا بررسی می شود.

محمود حسین پور برنامه های بازدید ناظران استانی شامل: بررسی و اطمینان از اجرای نظام مراقبت بیماری کووید 19 در شهرستان های تابعه، وجود دستورالعمل های کشوری بیماری کووید 19در خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت، بررسی و اطمینان از وجود تجهیزات حفاظتی فردی و نحوه استفاده از آنها، شناسایی موارد مشکوک و اقدامات اولیه ارجاع مطابق دستورالعمل با استفاده از نقشه ارجاع منطقه را ضروری دانست.

وی بیان کرد: بررسی و اطمینان از ارائه خدمات روتین  مانند مراقبت کودکان و زنان باردار و واکسیناسیون نیز در خانه بهداشت ها و مراکز بهداشتی ودرمانی از دیگر برنامه های بازدید کنندگان استانی بوده است.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت بررسی و نظارت در بازدیدها توسط ناظرین استانی از شبکه های بهداشت ودرمان تابعه با حضور معاون بهداشتی، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و ناظران ستادی در مرکز بهداشت استان برگزار شد.     

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی