English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان

حمایت از کارگران حمایت از کار و سرمایه ایرانی است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با صدور پیامی به مناسبت هفته کارگر ، گفت: حمایت از این قشر زحمتکش و فداکار کشور، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و توانمندی‌های بالقوه ایران اسلامی است.

حمایت از کارگران حمایت از کار و سرمایه ایرانی است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، احمد توصیفیان،  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با صدور پیامی به مناسبت هفته کارگر و اشاره به اینکه حمایت از این قشر زحمتکش و فداکار کشور، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و توانمندی‌های بالقوه ایران اسلامی است، گفت: با توجه به شرایط خطیر کشور، تحریم های حداکثری اعمال‌شده، تبعات بیماری کرونا و اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، جامعه کارگری همچون گذشته در به حرکت درآوردن چرخ های اقتصاد کشور و حفظ استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران اسلامی، نقش مهم و حیاتی دارند.

وی عنوان کرد:جامعه کارگری همچون گذشته با تعهد و مجاهدت، چرخه اقتصاد کشور را به تحرک و جنبش واداشته و با نهایت توان خود برای تولید کالای ایرانی با کیفیت پیروز میدان پیکار اقتصادی خواهند بود.

وی در این پیام می افزاید: پنجم تا یازدهم اردیبهشت هفته جهانی کار و کارگر، فرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت کار و تکریم خدمات بی دریغ کارگران  صبور جامعه است که با اراده قوی و روحیه خستگی ناپذیر، در راه سربلندی، خوداتکایی و پیشرفت کشور گام بر می دارند.

توصیفیان ادامه داد: با وجود پیشرفت و توسعه تکنولوژی، هنوز جوامع بشری چرخش امور جاری و زندگی خود را از ساده ترین سطح تا پیچیده ترین آنها، مرهون دستان پر توان قشر نجیب و پرتلاش کارگر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان یادآور شد: به فرموده معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) «کارگران ستون فقرات استقلال کشور و اسطوره سرنوشت ساز و رهایی بخش از وابستگی‌ها و پیوستگی‌ها هستند» و حمایت از این قشر زحمتکش و فداکار کشور، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و توانمندی‌های بالقوه ایران اسلامی است.

توصیفیان خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، خدمت به بهترین و شریف ترین فرزندان این مرز و بوم را افتخار خود می داند و قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه