English

احمد توصیفیان:

مشمولین بیمه بیکاری دریافت کننده پیامک، اقدام به ثبت شماره حساب خود در سامانه کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به دریافت بیمه بیکاری از سوی مشمولان گفت: مشمولین بیمه بیکاری دریافت کننده پیامک اقدام به ثبت شماره حساب خود در سامانه کنند.

مشمولین بیمه بیکاری دریافت کننده پیامک، اقدام به ثبت شماره حساب خود در سامانه کنند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، احمد توصیفیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به موضوع دریافت بیمه بیکاری، گفت: تمامی مقرری بگیرانی که در اسفند سال گذشته بیکار شده اند و در سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری به آدرس   https://bimehbikari.mcls.gov.ir   ثبت نام کرده اند پیامکی حاوی اطلاعیه لزوم ثبت شماره حساب در سامانه دریافت می کنند. 

وی مطرح کرد: براساس این اطلاعیه، متن پیامک به این شرح است: «متقاضی محترم،لطفا به محض دریافت این پیامک با مراجعه به سامانه «ثبت درخواست بیمه بیکاری» و در اسرع وقت( حداکثر 12 ساعت) نسبت به درج شماره حساب بانکی خود در یکی از بانک های تعیین شده در سامانه اقدام کنید.

بدیهی است مسئولیت اعلام صحت و سقم شماره حساب و انطباق آن با کد ملی بر عهده جنابعالی است».

توصیفیان در خصوص آمار ثبت نام کنندگان مشمول بیمه بیکاری گفت: در مجموع تاکنون 9702 نفر در استان در سامانه درخواست بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند که از این تعداد در اسفندماه سال 1398 تعداد 332 نفر، در فروردین ماه 8238 نفر و در اردیبهشت ماه تعداد 1132 نفر در سامانه درخواست بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند.

وی در ادامه عنوان کرد: تمامی مقرری بگیرانی که در اسفند سال گذشته بیکار شده اند و در سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری ثبت نام نموده ند پیامکی حاوی اطلاعیه لزوم ثبت شماره حساب در سامانه دریافت می کنند و در سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری شرایط برای درج حساب بانکی مهیا شده است لذا اگر برای هریک از این ثبت نام کنندگان پیامک درخواست شماره حساب آمد، آنها تأیید شدگان نهایی هستند که بیمه بیکاری اسفند ماه به حساب آنها واریز می شود و شش  بانک ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه و سپه اسامی بانک هایی است که مقرری بگیران باید در یکی از آنها حساب داشته باشند.

وی افزود: متقاضیانی که در یکی از این شش بانک حساب دارند باید به سایت بیمه بیکاری که امکان ویرایش اطلاعات را دارد مراجعه کنند و شماره حساب را ثبت کنند. اما حتماً‌ باید پیامک شماره حساب برای متقاضیان آمده باشد که در این صورت و ثبت شماره حساب حقوق اسفندماه مشمولین توسط تأمین اجتماعی در هفته آینده واریز خواهد شد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: همچنین لیست فروردین ماه ثبت نام شدگان مشمول توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است و فهرست افرادی که تاریخ بیکاری آنان در فروردین ماه سال جاری است نیز از سوی  سازمان تامین اجتماعی احصاء و در آینده ای نزدیک برای این افراد نیز پیامکی با مضمون فوق ارسال خواهد شد به گونه ای که بعد از پرداخت اسفند ماه،پرداخت فروردین ماه را در دستور کار قرار می دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • یک بیکار بیکار بی پول

    بیمه بیکاری ثبت نام کردم اسفند پیامک اومده شماره حساب دادم اما خبری نیست دیگه نمیدونم باید چه کار کنم معلوم نیست منتظر چی هستند خبر ندارند که من و امثال من تو خرج زندگی موندیم....

  • علیرضاسدادی

    با عرض سلام بیمه بیکاری کرنا به نوزده نفر از همکارام پرداخت شد. فقط مال من واریز نشد. شماره شبا هم درست ارسال کردم

  • مهدی سوری لکی

    سلام من سه ماه درخواست بیمه بیکاری دادم خبری نیست تکلیف چیه

  • ناشناس

    سلام
    تاحالاایناحرفی زدن به نفع کارگروعمل کنن
    دروغ پشت دروغ. کارگرکیلوچنده خدالعنت کنه کسی رو که مردموسرکارمیزاره راهی جزدزدی
    نمونده کاری که خودشون دارن میکنن

  • مهدی

    من دراردیبهشت ماه اخراج شدم بیمه بیکاری هم ثبت نام کردم شماره شباهم دادم ولی هیچی بهم پرداخت نشده چندباره رفتم اداره بیمه بپرسم گفتن بر زنگ میزنم تکلیف چیه چکارکنیم

  • ناشناس

    کد ملی 2091880051با کد رهگیری2447087 محمدفولاد.ف.مشهدی اقا.ت.ت.10/2/1343

  • یک کارگربیکاروگرفتار

    سلام ۵ماه است که بیمه بیکاری ثبت نام کردم ازمن شماره حساب وشماره شبا هم گرفتن ولی تابه حال هیچ خبری نشده نمیدانم چهکار باید بکنم

  • حسین شجاعی جشوقانی

    سلام مورخ دوم مرداد در دفاتر پیشخوان ثبت نام کردم وبعد به کافی نت رفتم ومدارک را تحویل دادم ولی پیامی برام نیومده که شماره حساب بخواد

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه